Gå til innhold

Nær termin, vond mage....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 38 uker på vei og har vonde kynnere ca.90% av tiden.

Går greit når jeg sitter, men kjenner det er vondt da også, men ikke slik som det er når jeg går og står.

Av og til går jeg krokete for det gjør vondt:-S

Tenkte jeg skulle gå meg en tur i dag, men vet ikke om jeg klarer....

 

Var hos jordmor på Tirsdag og hadde mye vondt da også(Noe jeg nevnte til henne), men nå er det værre......

ville dere bare sett det ann eller kontaktet jordmor igjen?



Anonymous poster hash: 289da...9e7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg vil bare bli færdig nå....:P ikke har jeg lungekapasitet heller....hjelper ikke mye med tett nese heller*syte syte*

 

Tar gjerne imot tips



Anonymous poster hash: 289da...9e7
Skrevet

Så lenge de ikke øker i intensitet, setter seg i ryggen, stråler nedover bena og de faktisk endrer seg når du skifter stilling ville jeg ikke ringt. Kynnere kan være vondt!

Prøvd å ta et bad eller varm dusj?

 

Anonymous poster hash: 440eb...e15

Skrevet

takk for svar:-) kjenner det i magen, underlivet og lysken...men ikke ryggen....får se hva som skjer etter hvert...



Anonymous poster hash: 289da...9e7
Skrevet

Om du skulle gå i fødsel et det jo heller ingen krise siden du er så langt på vei!

Lykke til med innspurten :)

 

Anonymous poster hash: 440eb...e15

Skrevet

Ikke noe å ringe føden for.

Helt normalt. Håper at fødsel starter snart da.

Jeg har holdt på med disse kynnerne i to uker nå. Uke 40 nå.

Jeg er ikke veldig moden ennå heller. Sukk.

 

Anonymous poster hash: 1db9c...a4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...