Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 I dag er vi bedt på bowling De andre ungene er 4 og 6 år. Er det noe sted rundt Kløfta de har små nok kuler og sko? Klarer så små unger egentlig å spille bowling? er litt nervøs jeg. Anonymous poster hash: 3b595...01b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis du er bedt, vet du vel hvor dere skal til? Nærmeste bowling må vel være den på jessheim.. Ellers er det bortved den lsk hallen bortafor åråsen. Anonymous poster hash: cda79...38a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis du er bedt, vet du vel hvor dere skal til? Nærmeste bowling må vel være den på jessheim.. Ellers er det bortved den lsk hallen bortafor åråsen. Anonymous poster hash: cda79...38a Sko er jeg forresten usikker på, men den letteste kulen kan dere nok fint ta sammen. Unga kan holde den mellom beina og "kaste/trille" den fremover. Lurt å sette opp grinder på banen da, så sjansen for å treffe er størst evt ta den ned etterhvert. Kos dere på bowling. Har 3,5 åring selv og vurderer å ta han med en gang snart Sikkert kjempemorro for store og små . Anonymous poster hash: cda79...38a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis du er bedt, vet du vel hvor dere skal til? Nærmeste bowling må vel være den på jessheim.. Ellers er det bortved den lsk hallen bortafor åråsen. Anonymous poster hash: cda79...38a Nei. De har ikke bestemt hvor vi skal. Unødvendig å bare anta at jeg er så dust at jeg ikke hadde skjønt det da. "Ååå, hei- det tenkte jeg jo ikke på. At jeg allerede VET hvor jeg skal..døøh" Vet hvor nærmeste er.. det var ikke spørsmålet. Anonymous poster hash: 3b595...01b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Om treåringen din klarer å bowle kan ikke jeg svare på, men så lenge barnet ditt ikke er plagsomt og forstyrrer andre er det OK. Jeg synes at du børha en plan B og at du bør forlate hallen hvis barnet forstyrrer. Anonymous poster hash: d513b...975
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis du er bedt, vet du vel hvor dere skal til? Nærmeste bowling må vel være den på jessheim.. Ellers er det bortved den lsk hallen bortafor åråsen. Anonymous poster hash: cda79...38a Nei. De har ikke bestemt hvor vi skal. Unødvendig å bare anta at jeg er så dust at jeg ikke hadde skjønt det da. "Ååå, hei- det tenkte jeg jo ikke på. At jeg allerede VET hvor jeg skal..døøh" Vet hvor nærmeste er.. det var ikke spørsmålet. Anonymous poster hash: 3b595...01b Du skriver at dere er bedt også spør du om det finnes et sted i nærheten av kløfta som har små sko osv.. Jeg antok da at du allerede visste om et sted, men ville finne et annet hvor de hadde tilpasset det til så små barn. Og siden jeg antok at du visste om et sted, så kunne du vel spurt om nøyaktig det stedet. Sa ingenting om at du var dust. Er vel heller den som ba deg som er det. Hvis jeg ber folk med på sånt undersøker jeg på forhånd vor vi kan dra med barn i den alderen. Anonymous poster hash: cda79...38a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Jessheim er nærmest. De fleste barn klarer i bowle. Sett opp de gjerdene på banen også får du en sånn sak du kan legge kulen på så kan barna bare dytte den ned. Om de har sko vet jeg ikke. Kos dere 😊 Anonymous poster hash: d6191...dec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå