Gå til innhold

Oppblåst


Paeonia

Anbefalte innlegg

Herlighet, jeg er så utrolig oppblåst på kveldene nå...! :o

Ikke det at jeg har helt flat mage til vanlig, men den blåser seg skikkelig opp på kvelden i tillegg...!

Her er to bilder, begge tatt i går, det ene til morgenen og det andre like før jeg la meg i går:

https://imageshack.com/i/p9BKKjy6j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om det er noko trøst så har eg det akuratt slik og! Eg føler meg "tjukkare" utover kvelden, og om morgonen er det bedre :) Eg har i tillegg hatt litt mageverk i det siste, typ mageknip. Ikkje godt! Men eg er likevel veldig glad for alle symptomer eg får! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det også på samme måte.. Jeg har en stillestående jobb (kontorarbeid) så allerede fra ca kl 14 merker jeg at magen blåser seg opp og på kvelden ser det ut som at jeg er flere mnd på vei, selv om jeg kun er 5+3 i dag.. Og er førstegangsgravid :P så du er ikke alene hvis det er en trøst ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha stillestående jobb liksom :P

 

Et skikkelig oppblåst jeg også, føler meg ikke akkurat deilig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var sånn i begge de andre svangerskapene. Og jeg fikk fort mage! Begynte med mammabuksene i uke 10. Håper det holder litt lenger nå, for jeg er lærer og vil ikke fortelle elevene det så tidlig :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har det også på samme måte.. Jeg har en stillestående jobb (kontorarbeid) så allerede fra ca kl 14 merker jeg at magen blåser seg opp og på kvelden ser det ut som at jeg er flere mnd på vei, selv om jeg kun er 5+3 i dag.. Og er førstegangsgravid :P så du er ikke alene hvis det er en trøst ;))

Hehe, kjenner meg sånn igjen her! Jeg er 5+0 og "sliter" med det samme. Det begynner rundt kl 13-14, og da ser jeg skikkelig gravid ut! :blink:  :D Hadde på meg en stram kjole på fredag, og den tabben skal jeg ikke gjøre igjen for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her også... og fiser som bare det :P Hehe... var på samme måte sist også. Graviditet fører mye ulekkert med seg altså :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :)

 

Sånn er det her og, skikkelig oppblåst, men hovedsakelig om kveldene. Har null matlyst igjennom dagen, må tvinge i meg mat, når kvelden kommer er jeg kjempesulten :0

 

Ellers svært lite kvalme. Så lite at jeg tror jeg innbiller meg det fordi jeg "venter" på den.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...