Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #1 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg sliter veldig med søvn! Våkner ca. en gang i timen gjennom hele natten og det er slitsomt når jeg jobber 100% fra 8-16 hver dag. Ingen stillinger er gode å ligge i, alle gjør vondt. Bena er rastløse og plutselig tar jeg meg selv i å ligge å "vugge" føttene fra side til side osv. Hjelp! Jeg begynner å bli desperat! Igår la jeg meg 20.30 for var utslitt, men våkna mange ganger i natt. Hjelper ikke å legge meg senere heller. Like ille uansett. Og før kunne jeg sove gjennom tordenvær rett over huset, nå våkner jeg om en nål faller i gulvet Anonymous poster hash: d9197...db6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #2 Skrevet 4. oktober 2014 Dårlig seng? Sliter du psykisk? Drikker du alkohol? Mye kan spille inn Anonymous poster hash: 62479...754
håperpåvinterbarn Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Kaldt på rommet Ingen pc eller telefon rett før leggetid (eller om natta) Trene slik at kroppen er fysisk sliten Tur i frisk luft en time før du legger deg Ikke spise noe rett før leggetid God seng God pute Helt mørkt på rommet (er vel ikke noe problem nå i mørketiden) Ørepropper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå