Gå til innhold

Vinterdress til de minste... (1 år)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt friends sin vinterdress på tilbud på obs til 699,- Den hadde komt godt ut på tester. Men er denne for stiv for en så liten, leste nemlig det på et forum og ble usikker....

Anonymous poster hash: 62c5e...3b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dunr prøve den, er du ikke fornøyd, får du kjøpe en ny en :) kom den bra ut på tester, er den i allefall vann/vindtett og kan brukes til du kjøper ny.

Anonymous poster hash: 5bae6...179

Skrevet

Bruktn Reflex sin dress når de var så små, veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 9bfe7...5bd

Skrevet

Synes også innkjøp av vinterdress var vanskelig! Har en svært aktiv gutt på 1,5 år. Leste mange tester og prøvde ulike dresser i butikk, og endte med å kjøpe didrikson theron. Den satt godt, var stor nok til å vokse i samtidig som har klarte å gå,løpe,hoppe og sprette ;)

Tror vi bare må gå for en, og heller lære av eventuelle feil og prøve en ny til neste år. ;)

Skrevet

Bruktn Reflex sin dress når de var så små, veldig fornøyd.

Anonymous poster hash: 9bfe7...5bd

Reflex star?? Ser de har flere forskjellige fra Reflex 😉

Gjest Julia1984
Skrevet

Reima er super god på de minste, den er myk, lett og veldig romslig fasong.

Skrevet

Vi har Reima til vår ettåring og er veldig fornøyd. Romslig i størrelsen, men ikke så stor at den er i veien. Lett og fin, og god passform.

Vi sliter mer med cherrox! De har så langt skaft at jenta vår blir veldig stivbeint med dem på. Har prøvd ulike merker, men det er ikke lett.

Skrevet

Vi har Reima til vår ettåring og er veldig fornøyd. Romslig i størrelsen, men ikke så stor at den er i veien. Lett og fin, og god passform.

Vi sliter mer med cherrox! De har så langt skaft at jenta vår blir veldig stivbeint med dem på. Har prøvd ulike merker, men det er ikke lett.

Mn cherrox er vel mest til høstbruk :) ? Har hørt at om vinteren er det bedre med ordentlige vinterstøvler.

Skrevet

Mn cherrox er vel mest til høstbruk :) ? Har hørt at om vinteren er det bedre med ordentlige vinterstøvler.

Selvfølgelig. Jeg tenkte nå mest i forhold til dette med stivhet, passform og størrelse...

Skrevet

Selvfølgelig. Jeg tenkte nå mest i forhold til dette med stivhet, passform og størrelse...

Sjekk ut floggers på shoeday. Samme som cherrox bare mye mykere både på skaft og såle. Og de funker på vinteren også. På våte og slapsete dager. Da er det gjerne ikke mange minusgradene heller. Jeg kjøper ullsåler og legger i.

Anonymous poster hash: 11dda...172

Skrevet

Reflex og Reima er myke dresser som passer bra til de minste. 

Didriksom Theron kom best ut i test, men passer kanskje best de litt større da den er stivere.

Angående sko bør en begrense bruken av cherrox/duckboots o.l. mest mulig, da det ikke er så bra for de små å bruke de for mye iom de har en veldig myk fot sammenlignet med voksne. Det er mer anstrengende for foten. Dette er i alle fall viktig å tenke på når barna blir litt større og går turer i barnehagen, at de ikke bruker for mye cherrrox...

Best er det å bruke vanlige vintersko som jo tåler mye fuktighet siden de er i goretex, type Viking, Geox, Ecco, Superfit (absolutt best til de aller minste) osv. Er det sørpevått kan en like gjerne bruke støvler med ullsokker/ullsåle. Viking Windchill er også gode sko.

Anonymous poster hash: 72aec...579
Skrevet

Jeg gikk på Obs og bytta dressen 😜

Så de hadde -250 kr på alle vinterdresser på barnas hus, så det ble en Reima 😀

Den virka mye bedre.

Takk for svar, og takk til de som også tipset om sko, det kommer godt med 😉

HI

Skrevet

ja, min erfaring er at reima er best mens de er små. Nå som jeg bare har store har jeg vært fornøyd med P.O.P...

Noen andre med gode erfaringer?

Anonymous poster hash: 22624...cd2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...