Gå til innhold

Ja, nå er det helg og høstferie!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg måtte slept barn ut av sengen kl 0710 hele uka og i dag er det selvfølgelig andre boller med mystiske søvnproblemer hos begge barna kl 0530!

Hode mitt har også våknet på magisk vis og det er ikke måte på hva som skal huskes ila dagen..

Satser i aller høyeste grad på at det blir en fantastisk dag allikevel!

Hva skal dere i dag, håper dere får en super dag😃

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har vi ikke høstferie, men eeeeendelig helg :D

I dag skal vi bruke formiddagen i svømmehallen, og jeg gleder meg til en rolig dag med bedre tid til hverandre!

God ferie til dere :)

Skrevet

Håper dere får en fin høstferie. Vår gikk bort i sykdom på barna, og i dag er det min tur kjenner jeg.

Anonymous poster hash: 0484c...31e

Skrevet

Har hatt høstferie denne uka vi og har vært på hyttetur. I dag skal vi hjem så vi får en hjemmedag i morgen før det er hverdag igjen på mandag...

Dagen i dag skal derfor først brukes til pakking, rydding og vasking av hytta vi har lånt og deretter 4 timer i bil.

Anonymous poster hash: 81add...df8

Skrevet

Jaa, høstferie!! Barna reiser til pappa, og jeg skal bruke uka på å slappe av, å lade batteriene litt.

Det skal bli deilig, for nå er jeg SLITEN!

Anonymous poster hash: 2f8bc...c43

Skrevet

Jaa, høstferie!! Barna reiser til pappa, og jeg skal bruke uka på å slappe av, å lade batteriene litt.

Det skal bli deilig, for nå er jeg SLITEN!Anonymous poster hash: 2f8bc...c43

Så heldig du er som kan ta høstferie selv om du ikke "må pga barn"!

Anonymous poster hash: d4992...bb9

Skrevet

Det skal bli deilig, for nå er jeg SLITEN!Anonymous poster hash: 2f8bc...c43

Så heldig du er som kan ta høstferie selv om du ikke "må pga barn"!

Anonymous poster hash: d4992...bb9

Ja, jeg er i permisjon med minsten enda. Så må selvfølgelig ta meg av henne, men det er betydlig mindre "slit"😊

Så blir det godt for de eldste å komme hjem til en mamma med litt overskudd igjen😊

Skrevet

Her startet og ferien nå. Gleder meg til en uke uten treninger og kjøring over alt med ungene. I dag skal vi være med på løp og bake etterpå og bare kose oss inne. Mandag drar vi til mine foreldre for en uke der. Gleder meg.

Anonymous poster hash: 8529e...303

Skrevet

Det skal bli deilig, for nå er jeg SLITEN!

Så kjedelig at det er slik hos dere😳

Her er det "kun " helg, høstferien er neste uke- onsdag, torsdag og fredag. Gleder oss til skolefri, jobbfri, treningsfri og late morgener og turer i marka:-))

Anonymous poster hash: 1b64a...57b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...