Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 1,60 høy 65 kg.. Men det et absolutt ingenting som gjør at jeg har lyst å trene i det hele tatt. Har en stressende jobb og 4 barn. Hvordan blir dere motiverte ? Nå er det gått så langt at jeg nesten driter i alt, pepper i meg masse dritmat :/ hjelp😊 Anonymous poster hash: 0e40a...55f
Gjest Antarctica Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 MÅ du ned i vekt akkurat nå...? I så fall har jeg ett eneste råd som kan hjelpe: sørg for å sove mer. Mye, mye mer. Gjør det i ca ett år. (Du vil merke at du i løpet av det året spiser mye mindre junk enn før. Og i tillegg kan du komme til å få overskudd. Kanskje det gir deg lyst til å trene... Men hvis ikke, fortsett likevel. Nyt at det er deilig å være utsovet!)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #3 Skrevet 4. oktober 2014 Du MÅ jo ikke trene for å gå ned i vekt. Kostholdet er det viktigste. Jeg har gått ned 3,5 kg på 2 uker nå på 5:2 dietten og trener ikke. Har to faste dager i uken, da spiser jeg bare 500 kcal i løpet av dagen. Og de andre dagene holder jeg meg på mellom 1500-1700 kcal:) Har kuttet ned på pasta, poteter, saus, sukker osv. Brus drikker jeg bare på lørdagen og da har jeg bestemt at jeg kun skal drikke 2 glass(drikker cola så er en del sukker i den ja) Spiser masse grønnsaker, fisk, rent kjøtt, salater og føler meg mer opplagt og har mer energi enn før:) Anonymous poster hash: 3440f...9f0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Med stressende jobb og 4 unger ville jeg ikke tatt vekk så mye av maten, i fare for å miste mer energi. Du trenger all næring du kan få. Hva spiser du en vanlig dag da? Ville gått for en god frokost og lunsj, frukt eller grønt som mellommåltider/snacks, bytt ut en av potetene, litt av risen/pastaen med litt grønnsaker ved middag og ha på litt mindre saus dersom denne er fet. Kveldsmaten kan godt være mektig den og, men la den være mager. Spiser du godt på dagen og holder blodsukkeret stabilt, er sjansen mindre for at behovet for fråtsing på kvelden kommer Drikker du kcal? Latte, iskaffe,melk i kaffen/teen, juice, energidrikk fullt av sukker? I såfall kutt det ut. En liten iskaffeboks som kan se søt og uskyldig ut kan brått inneholde så mye som 300 kcal.. Anonymous poster hash: 7734e...d0e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 I slanking er kosthold 80% og trening 20%. Så det er ikke noe problem å slanke seg uten å trene. Anonymous poster hash: b12b4...ffb
Pobie Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Som over, du trenger ikke å trene for å slanke deg. Hva du spiser har mye mer innvirkning på vekten din. Kutt ned på sjokolade og godteri, og spis mer grønnsaker og mindre kjøtt/poteter/pasta til middag. Hvis du spiser brød til frokost, bytt det ut med noe annet, eller spis kun én brødskive. Trening er veldig bra for å forbedre selvbildet og har mange andre positive effekter på fysisk og pykisk helse. I tillegg ser det som regel bedre ut hvis man har litt muskler på kroppen enn om man kun er tynn med null muskler (personlig smak selvsagt). Men for å gå ned i vekt vil du måtte trene MYE og i tillegg bevege deg mye utenom treningsøkter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå