Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Bestefar døde. Han hadde høy feber, lå og sov i sengen. Min mamma og mormor passet på han. Gikk inn til han hvert 10. Minutt. Da ambulansen kom etter tre timer, var bestefar død. Skjønner at ambulansepersonell har mye og gjøre osv. Men er dette greit? Anonymous poster hash: bb3f0...4de
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 høres jo veldig spesielt ut syntes jeg... Kondolerer så mye! Anonymous poster hash: 6b9eb...45a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Ser at dette innlegget har kommet ut to ganger. Det var ikke meningen. Takk. Anonymous poster hash: bb3f0...4de
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Kondolerer. Trist å høre. Høres jo ikke greit ut at de brukte 3 timer hvis han kunne vært reddet om de kom før. Anonymous poster hash: c5b17...c33
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #5 Skrevet 4. oktober 2014 Kondolerer. Dette er absolutt ikke greit! Var det kontakt mellom pårørende og AMK iløpet av denne tiden? Hva er normalen på tiden de ville brukt når de kjører utrykning? Mange spm som AMK må svare for. Dette bør dere ta videre. Anonymous poster hash: 309dd...85d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #6 Skrevet 4. oktober 2014 Kva ville dokke ha brukt fra der ambulansen starter ? Tar det 1 time og da hadde jeg stilt KORFOR ? Det er ikkje noko som heite prioritering av personer. Trist og høre. Anonymous poster hash: 114ff...3c1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #7 Skrevet 4. oktober 2014 Hvor langt unna bor dere da ? ble det opplyst på telefon til AMK at det var kritisk , slik at de prioriterte dere foran andre saker ? AMK har en prioriteringsliste, så om de får inntrykk av at de "kun" skal kjøre en febersyk, eldre mann til legevakten blir nok dette oppdraget prioritert litt ned om de får inn andre ting som haster. Trist å høre om din bestefar. Kondolerer Anonymous poster hash: cba12...ee0
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #8 Skrevet 4. oktober 2014 Hvis han bare lå i sengen og sov og hadde feber, så virket det nok ikke så akutt. Tipper jeg. De gangene jeg har vært nødt til å ringe ambulansen, har jeg snakket med AMK helt til ambulansen kom.... Har fått streng beskjed om å IKKE legge på!! Dere snakket vel ikke med AMK i 3 timer? Anonymous poster hash: f0ae8...0b8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #9 Skrevet 4. oktober 2014 Her må du nok komme med mer informasjon for at noen skal kunne svare deg på en god måte. Hva ble sagt til amk? Anså dere tilstanden som akutt? Hvis situasjonen er akutt snakker man med amk helt til ambulansen kommer frem. Tviler på dere snakket i 3 timer? Hvor langt er det fra sentralen til der dere var? Hvis dere var av den oppfatning av at situasjonen forverret seg, ringte dere på nytt og sa at det hastet mer nå? Anonymous poster hash: be63a...cd5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #10 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tror ambulanse-folkene vurderer selv hvor akutt situasjonen er! Anonymous poster hash: 33ef4...5b5
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 De brukte over en time hit . baby med pustestopp pga rs bor 10 min fra sentrum, opp på heia. Anonymous poster hash: d3c96...f93
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #12 Skrevet 4. oktober 2014 Jeg tror ambulanse-folkene vurderer selv hvor akutt situasjonen er! Anonymous poster hash: 33ef4...5b5 Nei ! dette er det amk som gjør... vi sendes bare ut på ordre fra amk. Anonymous poster hash: a49b8...30d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå