Gå til innhold

Hva ønsker deres 3 år gamle gutter seg til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Familien har begynt å etterspørre ønsker, og jeg er litt blank... Takknemlig for alle tips. :)

Anonymous poster hash: 285a3...fd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min blir 3 år denne månenden å han ønsker seg alltid biler,jo større jo bedre.

At han har 1000 fra før av spiller visst ingen rolle :P

Han ønsker seg også en sånn brannstasjon med to brannbiler til.

Anonymous poster hash: 9f2fc...8b1
Skrevet

Min blir 4 før jul og ønsker seg kun lego :) Han er bitt helt hekta det siste året.

Ellers var det nesten helt krise i fjor da han var 3 år og ingen gav han biler!!! Heldigvis, og takk og lov var det en gammel langt-uti-slekning som hadde kjøpt noen billige småbiler som han fikk, og jubelen var stor da han åpnet den pakken :) Han hadde ventet hele kvelden på å få biler, åpnet pakke etter pakke og trodde/håpet alle skulle inneholde biler, men så var det bare klær :/ Så om guttungen din ønsker seg biler så ønsk han biler! 

Så biler, biler og atter biler.. Jo større, jo bedre!

Vi har virkelig sørget for at han får det han ønsker seg i år - masse lego. 

Anonymous poster hash: d2489...ffb
Skrevet

Ski, skistøvler og staver

Lego kan han sitte og plukke fra hverandre og bygge opp igjen i timevis, da helst Chima-lego. Helt vilt hvor flink han har blitt til å bygge symmetriske biler osv etter at faren (som også har lego-dilla) har sittet og bygget med ham i noen timer. De har hjerner som svamper!

Ridderborg med riddere og drager

Klær med Chima eller Spiderman på

Anonymous poster hash: 5e618...90e
Skrevet

Hos min gutt er det traktorer og anleggsmaskiner som står høyest på lista, ja også en skogsmaskin, diverse tilhengere til traktor og Forskjellig små plukk som jobbemenn og utsyr. Alt er så klart i det store havet av bruder leker. 

Anonymous poster hash: 6b784...b65
Skrevet

Takk for tips. :) Han er generelt ikke veldig opptatt av biler egentlig, men han ønsker seg legotraktor sier han. (Fins det?)

Når jeg tenker meg om skulle han kanskje også hatt noe å ake på til vinteren, siden vi kun har et babyakebrett fra før. Men hva passer best til en 3-åring? Han er ikke veldig tøff av seg, så det bør nok være noe som føles forholdsvis trygt og enkelt å beherske.

Skrevet

Dytt :)

Skrevet

Min som ble 3 i januar i fjord, fikk akebrett med ratt og brems. Ski, gravemaskin

Skrevet

Rattkjelke anbefaler jeg som akebrett.

Det eneste min nå 4 åring ønsket seg i fjor, var lego og ting til lekekjøkkenet.

Anonymous poster hash: 01f97...6f8
Skrevet

Biler, puslespill, babydukke, akebrett, cder og bøker.

Vi kjøper nesten ingen leker ellers i året, fordi vi har så stor familie, og dermed mange gaver til jul og bursdag.

Vi benytter anledningen til å ønske det han trenger av sko og klær og praktiske ting,som regntøy. han blir veldig glad bare han får en stillongs :)

Så vi er heldig sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...