Gå til innhold

er mye stresset og kvalm for tiden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lever under en del stress for tiden. Det er mye som skjer rundt meg, og mye og tenke på. Egentlig er det bare positivt, det som skjer. Men jeg går rundt og er småkvalm og har lite matlyst om dagen. Det har vært slik i noen uker nå. Noen som har det slik når de har det altfor travelt?

Er ikke gravid eller noe.

Anonymous poster hash: 563cd...52a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Småkvalm, svimmel, brekker meg noen ganger. Er veldig stressa for tida. Og lite søvn.

Anonymous poster hash: 520f6...02a

Skrevet

Høres ut som forstadiet til en psykisk knekk.. Kjenner meg igjen fra noen år tilbake. Gikk på en smell og kjente det akkurat som deg før deg virkelig smalt. Prøv å ta hensyn til deg selv. Sørg for å ha en god venn å prate med. Sov nok, spis sunt og ro ned. Du vil ikke oppleve en smell. Det er absolutt ikke å anbefale.... Tok meg lang tid å komme meg igjen. Hva som trigger hos deg er vanskelig for meg å si. Men prøv å gjør noe med det før det er for sent.

Anonymous poster hash: 06d90...403

Skrevet

Jeg også har hatt et helvetes år. Og har ikke kunnet føle på det før nå. Det begynner og komme opp sakte men sikkert.

Jeg har vært kjempe kvalm inni mellom i flere uker nå. Er nok det psykiske som kroppen ikke tåler stort mer.

Anonymous poster hash: a3f8d...059

Skrevet

Jeg reagerer også med kvalme når jeg blir stressa.

Skrevet

Samme her. .. vært veldig mye stess. Resultatet er kvalme og oppkast. Samt dårlig immunforsvar, tredje forkjølelse på få mnd.

noen som har råd?

Anonymous poster hash: 4fb39...56c

Skrevet

Samme her. Her er det blanding av stressende jobb i 100% , en to åring jeg ønsker skal ha det best mulig samt problemer i forholdet. Er kvalm, ingen matlyst, smiler lite, tomhetsfølelse, klump i magen... brekker meg når jeg prøver spise frokost for tidlig. Har ikke råd desverre... ikke så lett å bare sette seg ned, livet kan være så travelt :-(

Anonymous poster hash: cca54...677

Skrevet

Godt å høre det er flere - jeg blir skikkelig hypokonder av dette. Har følgende stressymptomer som har vart i månedsvis (kan roe seg i noen få dager for så å blusset opp igjen, gjerne utløst av ordinære, hverdagslige hendelser): kvalm, dårlig matlyst på morgenen og gjerne brekninger når jeg spiser brød, skjelver, hjertebank, rar og tung følelse i brystet, en del hodepine, følelse av at det "svimler" for meg, dårlig søvn og hjertebank om natta, svetter og generell uro i kroppen. Og alt dette av et "vanlig" liv med tre barn - jeg takler virkelig ikke en travel hverdag:(

Anonymous poster hash: bab9d...109

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...