Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Har mann og barn. Elsker barna mine over alt og ville ikke vært de foruten!!! Elsket mannen min over alt også-tidligere... Etter et par utroskap fra han kjenner jeg nå at ting aldri blir som før... Orker ikke være intim med han etter han har vært det med andre, selv om det nå har gått to år og han sier han bare vil ga meg... Jeg er usikker på hvor lenge jeg skal bli for barnas skyld og når jeg skal gå for min skyld. Når fortjener jeg å være lykkelig? Anonymous poster hash: f039c...38e
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Nå! Du fortjener å være lykkelig nå! Folk kan si hva de vil "ikke gå fra mannen om det eneste som mangler er sex" "ikke la barna bli skilsmissebarn pga din egoisme".. Vet du hva? Du har bare ett liv! Jeg prøver å se for meg at min mor holdt med min far kun for å holde meg lykkelig, tanken er kjempevond! Hadde jeg fått vite som voksen at jeg var grunnen til at min mor hadde vært ulykkelig hele livet hadde jeg blitt knust. Jeg er skilsmissebarn selv, og det i seg selv var ikke problematisk.
kristinehufine Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Nå! Du fortjener å være lykkelig nå! Folk kan si hva de vil "ikke gå fra mannen om det eneste som mangler er sex" "ikke la barna bli skilsmissebarn pga din egoisme".. Vet du hva? Du har bare ett liv! Jeg prøver å se for meg at min mor holdt med min far kun for å holde meg lykkelig, tanken er kjempevond! Hadde jeg fått vite som voksen at jeg var grunnen til at min mor hadde vært ulykkelig hele livet hadde jeg blitt knust. Jeg er skilsmissebarn selv, og det i seg selv var ikke problematisk.Enig! Vi har ett liv, og hvis du velger å gå er det jo faktisk han som likevel har skylda når han ikke er trofast! Trist med skilte foreldre, men det fins verre ting å leve med i livet. Som ulykkelige foreldre f.eks. Ta tak i ditt eget liv, du fortjener både kjærlighet, lykke og glede i hverdagen som alle andre 😊 Barna klarer seg så lenge du gjør alt i din makt for å samarbeide med eksen og vise at du elsker dem over alt uansett!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2014 #4 Skrevet 4. oktober 2014 Tusen tusen takk for svar!!!! Må virkelig gå i tenkeboksen og finne ut hvordan jeg skal gjøre det!! Anonymous poster hash: f039c...38e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå