*Nøtta* Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Når tar man praten med ungene om at det finnes mennesker som kan prøve å ta de? Hva sier dere som har tatt praten? Jeg vil jo ikke skremme jentungen unødig heller.... Tips og råd mottas med takk.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Fra 3 års alder bør man begynne. Mange seksuelle overgrep begynner fra barn er 3-4 år gamle. Og grunnen til at det ofte ikke blir oppdaget før det har gått en god stund, noen ganger år er fordi ingen har snakket med barna om dette så de vet faktisk ikke hva det er som skjer med dem og de har ikke språklige begreper på hva som skjer heller. Anonymous poster hash: a1eaa...fc1
Guttaboys Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har tatt praten med min 5-åring. Jeg tenker at så fort barnet klarer å forstå at det finnes mennesker som ikke er snille, så bør man forklare hva de skal/ikke skal gjøre hvis man møter på dem.
Anonym bruker Skrevet 21. mai 2019 #4 Skrevet 21. mai 2019 Du bør si til henne at dersom folk i biler ruller ned ruta og spør om hun vil ha godteri, skal hun bare si NEI og løpe så fort hun bare kan, langt vekk fra bilen. Anonymkode: 3b2f2...7f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå