Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Dumme spørsmål men... Når deres små jenter tisser på do og de skal tørke seg selv, lærer dere dem å tørke seg bakfra slik at retningen blir "riktig"? Ser at min jente helst vil tørke seg mellom beina foran, og ikke helt får til bak, men tenker det ikke er helt heldig med tanke på bakterier. Og når dere er ute og de må tisse i naturen, holder dere dem i lufta med rumpa ned eller sitter de i gresset? Og hva med på vinterstid? Har aldri fått teket på det. Anonymous poster hash: b314e...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Ingen? Anonymous poster hash: b314e...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tørker meg selv forfra og det gjør min datter også. Har dessverre ikke hatt veldig fokus enda på retningen, men det har aldri et problem for meg... Når det gjelder tissing ute så løfter vi slik at hun sitter på huk i luften. Anonymous poster hash: 2e211...9af
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg leste en gang at man bør tørke forfra og bakover, for å unngå bakterier i skjeden. Anonymous poster hash: 4438b...d95
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg leste en gang at man bør tørke forfra og bakover, for å unngå bakterier i skjeden. Anonymous poster hash: 4438b...d95 Det er riktig - men dersom du ikke tørker fra rompa (tarmbakterier) er jo ikke dett et problem. Jeg tørker selv forfra men trekker vel mer forfra og bakover, Evt bare "dytter" papiret.,, Anonymous poster hash: 2e211...9af
Gemini77 Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Det som er viktig er å tørke rumpa forfra og bakover. Tissen er ikke like viktig med mindre man starter tørkingen veldig langt bak. Etter tissing så holder man vel papiret mer på området med en mindre bevegelse for å tørke og ikke nødvendigvis drar papiret så mye. Når man tørker rumpa så er det viktig å ta armen bak og tørke bakover for at man ikke får avføring i underlivet. Angående tissing i naturen så bærer jeg datteren min når hun må på do.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg tørker mellom beina forfra, men tørker ikke fra rumpa og opp. Anonymous poster hash: 9140a...21a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Det som er viktig er å tørke rumpa forfra og bakover. Tissen er ikke like viktig med mindre man starter tørkingen veldig langt bak. Etter tissing så holder man vel papiret mer på området med en mindre bevegelse for å tørke og ikke nødvendigvis drar papiret så mye. Når man tørker rumpa så er det viktig å ta armen bak og tørke bakover for at man ikke får avføring i underlivet. Angående tissing i naturen så bærer jeg datteren min når hun må på do. Jeg tørker meg bak også mellom beina foran jeg Men tørker ikke forbi mellomkjøttet liksom. Anonymous poster hash: 9140a...21a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Takk for svar. Da kan jeg kanskje bare la henne tørke slik hun gjør nå. Vet ikke egentlig hvor langt bak hun dytter papiret, litt vanskelig å kontrollere. Men hun tørker ikke selv ved avføring. Hvordan holder dere jentene oppe ved tissing i naturen? Kanskje ikke så lett å forklare. Her opplever jeg at tissestrålen går litt på kryss og tvers og ikke så lett å kontrollere... Fort gjort å få urin på både meg selv og hennes egne klær hvis jeg ikke har dratt av alt av hennes egne klær. HI Anonymous poster hash: b314e...b3f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Takk for svar. Da kan jeg kanskje bare la henne tørke slik hun gjør nå. Vet ikke egentlig hvor langt bak hun dytter papiret, litt vanskelig å kontrollere. Men hun tørker ikke selv ved avføring. Hvordan holder dere jentene oppe ved tissing i naturen? Kanskje ikke så lett å forklare. Her opplever jeg at tissestrålen går litt på kryss og tvers og ikke så lett å kontrollere... Fort gjort å få urin på både meg selv og hennes egne klær hvis jeg ikke har dratt av alt av hennes egne klær. HI Anonymous poster hash: b314e...b3f Ta buksene hennes ned til anklene, hold henne under knærne og rompa helt ned, bena opp.da kontrollerer du tissestrålen. Anonymous poster hash: 2e211...9af
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Takk for svar. Da kan jeg kanskje bare la henne tørke slik hun gjør nå. Vet ikke egentlig hvor langt bak hun dytter papiret, litt vanskelig å kontrollere. Men hun tørker ikke selv ved avføring. Hvordan holder dere jentene oppe ved tissing i naturen? Kanskje ikke så lett å forklare. Her opplever jeg at tissestrålen går litt på kryss og tvers og ikke så lett å kontrollere... Fort gjort å få urin på både meg selv og hennes egne klær hvis jeg ikke har dratt av alt av hennes egne klær. HIAnonymous poster hash: b314e...b3f Ta buksene hennes ned til anklene, hold henne under knærne og rompa helt ned, bena opp.da kontrollerer du tissestrålen.Anonymous poster hash: 2e211...9af Takk for svar :-) prøver egentlig å gjøre det på denne måten. Kanskje det skyldes at hun synes det er litt skummelt så hun ikke klarer helt å la seg holdes i den posisjonen. Anonymous poster hash: b314e...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå