Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Og i dag har jeg seriøst fått 4store kviser. Tilfeldig eller har det så mye å si å rense huden hver kveld? Anonymous poster hash: 29e6d...8ae
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Det har mye å si, men hva du har spist kan også ha mye å si. Anonymous poster hash: 02ac2...880
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har aldri renset sminket på kvelden (juger litt - i mitt snart 40 årige liv har jeg nok gjort det 10 ganger) har ingen kviser og plettfri hud. Tviler på at en natt er årsaken til kvisene dine. Anonymous poster hash: 3fb96...3b2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har aldri renset sminket på kvelden (juger litt - i mitt snart 40 årige liv har jeg nok gjort det 10 ganger) har ingen kviser og plettfri hud. Tviler på at en natt er årsaken til kvisene dine. Anonymous poster hash: 3fb96...3b2 Alle har forskjellig hud Anonymous poster hash: 02ac2...880
Tarssan Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Det ville ihvertfall ikke utløst kviser hos meg, da jeg stort sett ikke fjerner sminke før jeg legger meg. Men nå har jeg så og si aldri kviser eller problemhud generelt. Trodde dette med mat og kviser også var en myte, men er ikke sikker...
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har aldri renset sminket på kvelden (juger litt - i mitt snart 40 årige liv har jeg nok gjort det 10 ganger) har ingen kviser og plettfri hud. Tviler på at en natt er årsaken til kvisene dine. Anonymous poster hash: 3fb96...3b2 Alle har forskjellig hud Anonymous poster hash: 02ac2...880 Det har vi, men dersom HI sin hud ikke tåler 8 timer lenger enn vanlig med sminke, vil jeg tro hun burde begrense sminkebruken generelt. Anonymous poster hash: 3fb96...3b2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Så grisete dere er som ikke fjerner sminke. At en misser en kveld i mellom er en ting, men dere som ikke gjør det er ekle griser Anonymous poster hash: f23e0...152
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Æsj! Vasker dere ikke ansiktet før dere legger dere? Hva med vanlig kveldsstell? Eller byttes senga på daglig? Hvis ikke, blir jeg uvel av tanken. Nå ble jeg nysgjerrig, vasker dere ansiktene til barna før de legger seg? (Snakker ikke om hi, som glemte det en kveld) Anonymous poster hash: 38665...068
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Hvor skitten blir man i fjeset liksom? Jeg bruker kun mascara og jobber på kontor. Dusjer hver dag så ikke akkurat gris for om jeg ikke vasker ansiktet før jeg legger meg... Anonymous poster hash: 142de...bea
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Stiller heller spørsmål ved hvor mye sminke dere bruker som MÅ rense og skrivne ansiktet hver kveld. Det har i hvertfall aldri hvert pga sminke jeg har måttet vaske sengetøyet. Grisen Anonymous poster hash: 3fb96...3b2
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bruker kun mascara, og dusjer hver morgen. Hvordan senga blir grisete av det skjønner jeg ikke. Anonymous poster hash: 7ec10...aad
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Æsj! Vasker dere ikke ansiktet før dere legger dere? Hva med vanlig kveldsstell? Eller byttes senga på daglig? Hvis ikke, blir jeg uvel av tanken. Nå ble jeg nysgjerrig, vasker dere ansiktene til barna før de legger seg? (Snakker ikke om hi, som glemte det en kveld) Anonymous poster hash: 38665...068 Tar som regel en kjapp dusj før jeg legger meg, så vssker aldri fjeset nei. Barnet vasker ikke fjeset før leggetid, med mindre han har mat rundt munn da. Anonymous poster hash: 7f00d...da5
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Herlighet da, de som svarte hi med at HUDEN ikke ble dårlig selv om man ikke fjernet sminke, mente nok ikke bare mascara da. Får vel ikke fire store kviser rundt øynene? Uansett hygienisk å ikke vaske ansiktet før man legger seg. Anonymous poster hash: 38665...068
Gemini77 Skrevet 4. oktober 2014 #14 Skrevet 4. oktober 2014 Ærlig talt jenter, hvis dere legger godviljen til så skjønner dere vel at HI ikke mener mascara?? Jeg bruker mineral foundation men merker på huden hvis jeg er dårlig til å rense noen dager. Og til en lenger opp som sier at hvis huden ikke tåler 8 timer lenger med sminke så bør man moderere sminkebruken. Det har ikke med timer med sminke å gjøre men det er under søvn at huden jobber og regelrett seg. Kroppen konsentrerer seg om fysiske prosesser som blant annet celledeling når vi sover og derfor er det viktig å fjerne sminke og påføre kremer som kan hjelpe denne prosessen. Nattkremer er nettopp for dette formålet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå