Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld? :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min mann nyter frihelg sammen :-)

Koser oss hjemme med en iskald corona fra fryseren med lime i, litt senere blir det taco :-D God helg alle sammen!

Anonymous poster hash: 6b4d6...2f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og ser tegnefilmer med to av ungene, eller de ser. Jeg prøver å fortrenge Dora :(

Skrevet

Leser bok.

Snart ferdig med "Jeg er pilegrim", fantastisk bok, anbefales virkelig.

Anonymous poster hash: 84318...c90

Skrevet

Jeg ligger i sofaen og sløver på dib. Minste sitter med faren og spiller hayday (?). Eldste ser tv oppe.

Skrevet

Leser bok.

Snart ferdig med "Jeg er pilegrim", fantastisk bok, anbefales virkelig.

Anonymous poster hash: 84318...c90

Skrevet

Ser på Drømmehjem, Dibber også skal jeg egentlig rydde kjøkkenet, pakke inn gaver, skrive bursdagskort, pakke til i morgen, lakke neglene og lage et sitteunderlag... Hvorfor satt jeg på DIB egentlig???

Anonymous poster hash: 35f34...adf
Skrevet

Ser på tv, drikker rødvin og venter på at fløyten er ferdig på jobb, har hatt sex en gang før og håper på mer i kveld :)

Anonymous poster hash: 7980a...d56

Skrevet

Sitter i en ubekvem stol på et sykehus og surfer på nettet, mens jenta mi sover.

Anonymous poster hash: 62201...a25

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Akkurat kommet hjem fra kino med ungene, så nå skal vi spise Taco. Når de er i seng skal jeg skrive og levere en oppgave før jeg ser enepisode av the killing

Skrevet

Ungene er i seng og jeg skriver på en oppgave. Er delttidsstudent, så eneste muligheten er når ungene har lagt seg.

Mannen benytter anledningen til å spille Playstation(!)

Anonymous poster hash: 5551f...232

Skrevet

Ser på tv, drikker rødvin og venter på at fløyten er ferdig på jobb, har hatt sex en gang før og håper på mer i kveld :)Anonymous poster hash: 7980a...d56

Haha, fløyten?

Anonymous poster hash: ca41c...2d2

Skrevet

Sitter i sofaen, har tente lys og godteri på bordet ;) veksler mellom å dibbe og se på film med sønn og mann. Barnefilm, så er ikke sååå spennende.... :P

Anonymous poster hash: 4d3a7...e87
Skrevet

Ligger i badekaret med et glass zero!

Anonymous poster hash: 9f4f6...a73

Skrevet

Slapper av i ny stue.

Har restaurert hele huset og det ble ferdig i går.

Nå beina på bordet, levende lys og tlf. Mannen ligger i det nye badekaret og koser seg med en øl. :)

Anonymous poster hash: 7c487...cfe

Skrevet

Jeg har akkurat fått resten av barna i seng og ryddet litt. Nå har jeg en pause før jeg skal jobbe litt igjen; Skal ta med meg en ipad, barberhøvel og hårkur i badekaret og se på Senkveld når det begynner. Mannen er på jobb.

Skrevet

Hører på musikk,baker og drikker øl. Barna leser sammen nå, så skal de sove.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...