Gå til innhold

Hva er på bordet foran deg nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre garnnøster, halvferdig strikketøy glass, telysbolle, saks, tomt glass,  duk og fjernkontrollene.

Anonymous poster hash: 1dec2...dec
Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Settlers", laptopen min, 4 små sjokolader som mannen har lagt der for å friste meg og en europris reklame.

Skrevet

Leker, avis, fjernkontroll

Skrevet

Lysfat 😊

Anonymous poster hash: 8ddab...c96

Skrevet

Lysestaker, en tom potetgullbolle, kinasjakk og to armringer (5-åringen fikk nye på badeland i dag ;) tipper jeg kan rydde de bort nå som gubben har gått for å legge henne)

Anonymous poster hash: ccb41...633

Skrevet

En pose ballonger. 😳

Anonymous poster hash: e1861...afc

Skrevet

Laptop

Anonymous poster hash: 931ca...cc7
Skrevet

Har ikke bord foran meg, men på sofaens armlen har jeg en mobiltelefon, en boks pepsi max og et halvt rundstykke av sesamfrø med smør og ost, på en Ole Brumm tallerken. 

Skrevet

Lego, et fagtidsskrift, en telefon, en iPad og et tomt glass.

Skrevet

Ei skål med gulerot, ei skål med potetgull, ei skål med holidaydipp, et tent lys, 2 glass rødvin og en fjernkontroll :-)

Skrevet

et samsung NX1000 camera, hvit lyk med duft lys (lavendel, halvsalt & vanilje), 2 ugle lys i glass vase. 5 stk orkide, en stor vase med solsikker, 3 laptops stabla opp på hverandre. en mugge saft & en tallerken med makaroni. samt en iphone. 

Anonymous poster hash: 995a1...7bf
Skrevet

Ehh.. En tom colaflaske, en haug med pensumbøker, avis, skål med popcorn, datteren sin hårbørste, fjernkontroll til tv'en og playstation, hammer(?), serviettholder hvor man ikke ser serviettene fordi den er full av resepter, saks, kredittkort, kulepenner, pinsett og et lite speil. Så er det et perlebrett, tekopp, litt søppel, en kalkulator og en strømpebukse som hører til en dukke. Og ja, jeg skal rydde i dag!

Anonymous poster hash: c915d...1ec
Skrevet

Lysfat, en karaffel rødvin, rødvinsglass og fjernkontroll+et glass pesto og en gaffel.

:)

Skrevet

To glass vann og tre bunker med brettet tøy som skal i skapet. Ingen lysfat, men kanskje det tennes noe senere:)

Skrevet

Et vannglass, et bananskall, kodebrikke til nettbank, serviettholder med servietter, vannmugge, Music Angel, en avis, tørkerull, mannens ølboks, en kaffekopp og et tomt glass, en spritusj og snytepapir. Og duk. 

Skrevet

En duk, 2 kubbelys med ett headsett viklet rundt ene kubbelyset, mistenker at mini er synderen der :P En Drømmehagen-klistremerkebok, ett glass pepsi max, en tom eske rosiner og en haug med kjøleskapsmagneter og føttene til mannen  :fnise:  Kan vel trygt rydde litt nå som mini er i seng  :sovne:

Skrevet

Rødvinsglass, sukkerfri hjemmelagd konfekt/yoghurtnøtter, tente lys og vann.

Anonymous poster hash: f45ee...9b2

Skrevet

pizzaskjærer,masse papir i en bunke,cola,chips og en vase med falske roser.

Skrevet

To fjernkontroller, et stort glass med energidrikke, to telysestaker, wii U gamepad, et lite barneglass og en asjett med rester etter pannekaker som ungen aldri spiste opp. 

Anonymous poster hash: 01d2a...9d4
Skrevet

Et lysfat, to andre telysholdere (med t-lys:), et tomt vannglass, et glass rødvin, en fjernkontroll, en pakke snyte-papir, og noen hårspenner

Anonymous poster hash: 216af...0c2

Skrevet

7 ipader og stort glass vaten

Anonymous poster hash: 4a7ef...bc5

Skrevet

En duk og den ene fjernkontrollen..

Anonymous poster hash: 793c0...611

Skrevet

Lysestaker, fjernkontroller, telefon, et vinglass med rødvin, duk på bordet og en tutkopp.

Skrevet

To tomme barneskåler, en xboxkontroll, et tomt norgesglass og en fjernkontroll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...