Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Pappan har aldri badet henne, aldri pusset eller tatt et stell. Aldri lekt ute med henne, aldri lekt inne med henne heller. Alt slikt gjør jeg og bare jeg. Likevel så er hun jublende glad når han kommer fra jobb. Meg derimot er det sånn halvlunket glede over når både jeg og han er hjemme. Hvorfor? Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Fordi hun higer etter oppmerksomhet, kjærlighet og trygghet fra ham. Hun VET at hun får alt dette hos deg. Hun er trygg på det. Med pappa må hun jobbe mer for å kanskje få det hun ønsker. Anonymous poster hash: ef3d5...657
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Han er vel mer eksotisk og spennende, mens du er en selvfølge.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Han er stort sett borte på fest hver helg og, så hun ser han ikke fra torsdag kveld til mandag ettermiddag. Jeg vet jeg ikke burde si det, men ja det sårer meg at hun virker så begeistret for han og ikke meg. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Hun er 3.5 år og jeg har aldri vært borte fra henne. Vi storkoser oss alene, men så snart han kommer er det kun han hun ser. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Og dette nullet av en mann utsetter du barnet ditt for? Anonymous poster hash: f4940...87d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Prøv å de positivt på det, hun er trygg på. Når hun blir større og forstår mer vil ikke pappa være stas mer. Kan jeg spørre hvorfor du er sammen med denne mannen? Anonymous poster hash: c284d...e82
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Prøv å de positivt på det, hun er trygg på. Når hun blir større og forstår mer vil ikke pappa være stas mer. Kan jeg spørre hvorfor du er sammen med denne mannen? Anonymous poster hash: c284d...e82
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor jeg er sammen med han... tja; redd for at han skal ha henne 50% siden han aldri har gjort noe som hverken påkledning, stell etc. Og pga huslån vi har sammen. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor jeg er sammen med han... tja; redd for at han skal ha henne 50% siden han aldri har gjort noe som hverken påkledning, stell etc. Og pga huslån vi har sammen. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8 Når han aldri har tatt noe ansvar for barnet før,så er det ingen som kommer til å dømme 50/50! Anonymous poster hash: eef66...97b
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Retten ville ikke tatt hensyn til hva han har gjort før tror jeg. Han har jo krav på det og ville nok krevd så mye som mulig - for å straffe meg. Så å gå fra han er ikke et tema nå. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Hvorfor jeg er sammen med han... tja; redd for at han skal ha henne 50% siden han aldri har gjort noe som hverken påkledning, stell etc. Og pga huslån vi har sammen. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8 Når han aldri har tatt noe ansvar for barnet før,så er det ingen som kommer til å dømme 50/50! Anonymous poster hash: eef66...97b Hvordan skal man liksom kunne bevise det da? Jeg har en som er akkurat lik, men han er superpappa når vi er ute blant folk... Og altfor flink til å snakke for seg dessverre. Anonymous poster hash: 27bca...c06
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Pappan her er aldri med oss ut blandt folk. Når vi er ute sitter han stort sett på pc eller prater i mobilen. Har en litt eldre gutt og men det er ikke samme pappa. Pappan hans døde da jeg var gravid med han. Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Ungen er 3,5 år, SELVSAGT dømmer de ikke 50/50. Er dere helt hjernevasket eller? Sannsynligheten for at slike menn overhodet gidder å ha ungene et sekund mer enn de må er veldig liten, selv om de vil straffe mødrene. Som regel nyter de å være fri, og tar den ene helga i mnd de "må" og ferdig med det. Trust me. Anonymous poster hash: 02899...966
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 For ditt barn sin skyld bør jo far gjøre mer! Spør om time på familievernkontoret! Der kan dere diskutere hvordan ting er hjemme og hvordan far "bidrar". Skulle det bli brudd mellom dere så har du i det minste dokumentert at han ikke tar del i noen verdens ting. Barnets oppførsel er nok helt normalt. Tenk om du hadde reist bort en uke. Tror du ikke hun hadde lengtet etter deg allerede etter dag 1? Og om pappa er borte, tenker hun egentlig over det før han er hjemme? Du er tryggheten og det betyr mye mer enn en spennende onkel, far e.l. Anonymous poster hash: 0c9b2...a20
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #16 Skrevet 3. oktober 2014 Hun er alltid glad for å se meg. Vil kose og sitte på fanget overalt. Vi er masse ute og koser oss. Det er som sagt når han kommer at hun ikke enser meg lengre. Første dagen han har langhelg borte spør hun etter han, så er det stilt om det. Hi Anonymous poster hash: 4c37f...cc8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå