Gå til innhold

Hva gjør dere i kveld, damer? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er hjemme alene, skal snart se på "Idol", spise ravioli (!) og ta et glass rødvin :)

Hva står på programmet (og på menyen) hos dere i aften?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alene her også og har allerede tømt godisskålen så her går det i Pepsi Max og Justify på sumo...

Anonymous poster hash: 9e266...374

Skrevet

Ikveld blir det idol med samboer og deilig Quesadilla's med godt tilbehør til mat ❤️

Skrevet

Skulle ha TV kveld med barna, men de forsvant på TV-stua med sin del brusen, sjokoladen og chipsen så nå ligger jeg å ser på big bang theory...

Anonymous poster hash: f1b03...c02

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og venter på å få lagt 3-åringen så jeg får puste ut og slappe av litt. Men da skal vel mannen ha sitt. :P

Anonymous poster hash: 0f9fe...6d4
Skrevet

Skal bare få mini til å sovne så skal jeg spise kyllingkubber med dipp og se en gammel Mord og mysterieepisode.

Skrevet

Gullrekka, pizza og rødvin :) 

Ungene ser film og spiser pizza nå, vi tar voksenvarianten etterpå ;) 

Skrevet

Her blir det et glass brus og film på tv :)

Skrevet

Bader minsten, mormor henta største. Tv og godis når minste straks er i seng.

Anonymous poster hash: 0e1a2...d4b

Skrevet

Rydde etter at eldste er i seng. Og bære inn resten av veden. Så blir det tv, te og flere riskaker. Yey!

Skrevet

Har bursdag og influensa. Feirer med nesespray, hostesaft, Paracet, Cola og snytepapir i store mengder.

Anonymous poster hash: fccf8...cd5
Skrevet

Steker opp 4,5 kg kjøtt til gryterett... Skal ha dåp ;) Men står å koser meg med data og en alkoholfri øl til, så er ikke så verst egentlig ;) He he..

Skrevet

Her blir det Idol med ungene. Blir kjøttsuppe som vi hadde til middag på meg. Ungene har spist rundstykker.

Anonymous poster hash: 2e1f2...131

Skrevet

DIB, Netflix, 2 kilo godteri fra Sverige, Chablis og alene i sofa :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...