Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Bestilte 1 body og 1 tights, fikk hentelapp i posten idag. Måtte faktisk hente den på posten!! Ble overrasket, noe så lite fikk ikke plass i postkassa? Er det vanlig når man bestiller fra Pierre Robert? Anonymous poster hash: d5b15...879
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Du kan velge mellom levering i postkassen 39 kr, servicepakke som hentes på posten 79 og ekspress som leveres hjem på ettermiddag (om det er et tilbud posten har der du bor) 99 kr. Så om du har valgt levering i postkassen er det posten som har valgt at du skal hente på postkontor og ikke nettbutikken.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Ok! Jeg må ha vært dum om jeg har valgt 79kr og hente på posten men takk! Anonymous poster hash: d5b15...879
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå