oslofrk Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg var str 40 før jeg ble gravid, men ett år etter fødsel er jeg 42/44. Problemet er bukser - jeans. Jeg har brede hofter, men ganske smal midje. Ingen bukser funker! Selv jegging Jean fra Cubus sklir med i livet og lager dansehåndtak. Blir gal! Finner få andre med plass til rumpa mi. Noen med tips? (Annet enn mer trening og mindre mat 😉)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Aner ikke hva dansehåntak i buksen er, men jeg er selv smal (relativt sett) I liver if bred over baked/lårene. Gå til en skikkelig jeans/levisbutikk og be om hjelp. Anonymous poster hash: 7e04d...ddb
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Du trenger vel en high-waist med mye stretch i? Anonymous poster hash: df9be...4a6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Gå på carlings å be dem finne en bukse som passer. De fleste der er fantastiske til å hjelpe, selv gamle damer på 35 år som meg. (Noen få syns jeg er litt rar som kommer inn der, men hvis jeg ikke syns jeg får god nok hjelp, så kjøper jeg ikke noe og kommer heller tilbake en annen gang.) Anonymous poster hash: fb1c0...c94
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Har samme problemet om deg og jeg har funnet de beste buksene noensinne på vero moda, de er høye i livet, med glidelås bak, god stretch og følger formene. Helt fantastisk!! Kommer i forskjellige farger som svart, blå, brun, grå, grønn, rød osv. Mamma bruker de samme buksene og ho er 53 med samme kroppsfasong, så her er det bare å kjøpe i massevis. er 2 for 400,- så relativt billig også Anonymous poster hash: 761a4...40e
oslofrk Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2014 Tusen takk for svar! Nå skal jeg prøve både Carlings (igjen😉) og Vero Moda 😊
oslofrk Skrevet 5. oktober 2014 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2014 Aner ikke hva dansehåntak i buksen er, men jeg er selv smal (relativt sett) I liver if bred over baked/lårene. Gå til en skikkelig jeans/levisbutikk og be om hjelp. Anonymous poster hash: 7e04d...ddb Det er nok jeg som får dansehåndtak 😜(når buksa glir ned og det blir valk på siden)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #9 Skrevet 5. oktober 2014 Prøv Buksemodellen "emma" fra kappahl. Den er i superstretch. Kjempegod. Har samme problemet som deg men denne holder seg. Anonymous poster hash: 2142e...3b5
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #10 Skrevet 5. oktober 2014 Har samme problemet om deg og jeg har funnet de beste buksene noensinne på vero moda, de er høye i livet, med glidelås bak, god stretch og følger formene. Helt fantastisk!! Kommer i forskjellige farger som svart, blå, brun, grå, grønn, rød osv. Mamma bruker de samme buksene og ho er 53 med samme kroppsfasong, så her er det bare å kjøpe i massevis. er 2 for 400,- så relativt billig også Anonymous poster hash: 761a4...40e Jeg bruker også disse og har en helt annen kroppsfasong. Passer veldig fint på meg og jeg sliter me då finne bukser. Smale hofter og litt mage. Kan ikke se for meg at det vil passe for ei som må ha en stor størrelse pga hofter og rompe, da vil den jo bli veldig løs rundt magen, og det finnes ikke noen mulighet for belte her. Mye buksestoff vil sitte løst rundt livet. Spørs jo selvsag hvor tynn magen er da. Anonymous poster hash: 61202...bc9
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2014 #11 Skrevet 5. oktober 2014 Prøv DreamJeans fra VIC. Sinnsykt gode å gå i, passer alle. Og best av alt - du går ned 2 størrelser i forhold til hva du vanligvis bruker Anonymous poster hash: f0cde...2a6
oslofrk Skrevet 6. oktober 2014 Forfatter #12 Skrevet 6. oktober 2014 Prøv DreamJeans fra VIC. Sinnsykt gode å gå i, passer alle. Og best av alt - du går ned 2 størrelser i forhold til hva du vanligvis bruker Anonymous poster hash: f0cde...2a6 Tusen takk! Gjett hvem som sitter her med nye lekre bukser! 😃
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #13 Skrevet 6. oktober 2014 Prøv DreamJeans fra VIC. Sinnsykt gode å gå i, passer alle. Og best av alt - du går ned 2 størrelser i forhold til hva du vanligvis bruker Anonymous poster hash: f0cde...2a6 Tusen takk! Gjett hvem som sitter her med nye lekre bukser! Det er ikke uten grunn at den heter drømmebuksa Anonymous poster hash: f0cde...2a6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2014 #14 Skrevet 6. oktober 2014 Jeg var str 40 før jeg ble gravid, men ett år etter fødsel er jeg 42/44. Problemet er bukser - jeans. Jeg har brede hofter, men ganske smal midje. Ingen bukser funker! Selv jegging Jean fra Cubus sklir med i livet og lager dansehåndtak. Blir gal! Finner få andre med plass til rumpa mi. Noen med tips? (Annet enn mer trening og mindre mat 😉) Jeg er også brei over hofta med smal midje og bruker nesten bare high cut bukser, med litt strech i. Stort sett svarte. Når jeg først har de formene så liker jeg å vise de fram Anonymous poster hash: e1e88...ac5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå