Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hvilke brukere synes du virker velformulerte og smarte ?? Anonymous poster hash: 60a7a...7ef
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Ingen.... for her inne er vi alle HØNS og de er dumme! Anonymous poster hash: 8e991...353
I scream for icecream! Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Det er mange koselige og hjelpsomme damer her inne, men skal jeg trekke frem en spesiell, så må det bli Iiiiiik. Liker alltid svarene hun gir, og hun virker reflektert, hyggelig og kunnskapsrik.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Overraskende mange egentlig. De jeg kommer på for øyeblikket er Stjerna, Soleia, Elsker livet, Iiiiiik, Pashla og av og til Anonym bruker også, men sistnevnte varierer veldig. Anonymous poster hash: 23e1a...1c7
Iiiiik Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Det er mange koselige og hjelpsomme damer her inne, men skal jeg trekke frem en spesiell, så må det bli Iiiiiik. Liker alltid svarene hun gir, og hun virker reflektert, hyggelig og kunnskapsrik. Takk, så hyggelig
Chl85 Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Tja, Iiiik, soleia, elsker livet, miss marple, mamman til will og ailo, synes jeg gir gode svar Er kanskje ikke alltid enig i alt, men de opptrer som sympatiske damer her inne ihvertfall
MammantilNurket Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg synes Illehi virker supersøt, også Miss Marple, Bustetrollet og Kelly Taylor. Mange flotte damer her inne
DramaMama Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg synes det er vanskelig å trekke frem enkeltbrukere, det er så mange oppegående og reflekterte damer her inne! Men hvis jeg skal nevne noen må det bli Stjerna, Miss Marple og Elsker livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå