Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Etter å ha født mitt første ( og eneste ) barn, hvor jeg ble klippa og revna, så hater jeg underlivet mitt. Det ser faen ikke ut der nede. Jeg kommer aldri til å ha sex igjen, tanken på at noen skal se, ta og ikke minst penetrere det monsteret der nede gjør meg kvalm. Jeg har jo sexlyst, men takler ikke tanken på underlivet mitt lenger. Har sett med speil, og begynner å grine og brekke meg fordi det er så jævlig... Dette kan jo ikke fortsette lenger, jeg har jo en mann som etterhvert vil ha sex, og han gidder jo ikke å være sammen med noen som ikke vil ha sex. Noen fler som har opplevd det samme under/ etter fødsel som har noen tips om hvordan jeg kommer meg over dette? Æsj..æsj..æsj. Anonymous poster hash: 90ebc...eec
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Hvor lenge er det siden fødselen da, er du fremdeles hoven og sår? Jeg ble også klippet, og revnet i tillegg da ungen ble tatt med sugekopp. Jeg revnet fra A til Å, ble sydd både utvendig og utvendig. Tok derfor nesten 3 mnd før vi hadde sex, men det gikk helt fint det. Du gror jo sammen igjen... Underlivet mitt ble litt forandret, litt usymetrisk, arrene er jo der osv, men det spiller da ingen rolle! Hadde du blitt kvalm og mistet lysten på mannen din om han fikk noen arr? Mannen min bryr seg ihvertfall ikke, jeg er jo fremdeles kvinnen i hans liv, og nå i tillegg mor til hans barn. At underlivet mitt er litt stokket om har null betydning for sexlivet vårt ihvertfall. Anonymous poster hash: 233da...673
MammantilNurket Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Vet du ... Jeg tror menn ser på slike ting litt annerledes enn det vi gjør Jeg tror faktisk at de enkelte ganger takler de endringene som skjer med kvinnekroppen etter graviditet og fødsel bedre enn oss. Mannen din elsker deg og du har gitt ham et barn - det er det største i verden! Underlivet ditt og deg har gjort en kjempejobb og det tror jeg han forstår. Jeg er sikker på at han er mer opptatt av lengter å være nær deg, oppleve intimitet og nytelse sammen med deg enn å vurdere hvordan du ser ut mellom bena. Har du snakket med ham om det? Lykke til og klem!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Hvor lenge er det siden du fødte? Anonymous poster hash: 9ba30...629
MammantilNurket Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Vet du ... Jeg tror menn ser på slike ting litt annerledes enn det vi gjør Jeg tror faktisk at de enkelte ganger takler de endringene som skjer med kvinnekroppen etter graviditet og fødsel bedre enn oss. Mannen din elsker deg og du har gitt ham et barn - det er det største i verden! Underlivet ditt og deg har gjort en kjempejobb og det tror jeg han forstår. Jeg er sikker på at han er mer opptatt av å være nær deg, oppleve intimitet og nytelse sammen med deg enn å vurdere hvordan du ser ut mellom bena. Har du snakket med ham om det? Lykke til og klem!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg forstår hvordan du føler deg, for jeg tenkte det samme om meg selv etter fødselen. Jeg revnet ikke, men fikk et realt klipp. Heldigvis nærmest beordret JM på sykehuset meg til å ta en kikk på mitt eget underliv 2 dager etter fødselen. Jeg hadde sett for meg (for det føltes slik ut) som at slufsa var lappet sammen med frankenstein-sting. Heldigvis så virkeligheten helt annerledes enn det jeg trodde! Det hjalp på selvfølelsen. Jeg følte likevel at mannen kom til å synes jeg var frastøtende, så jeg brukte lang til på å "kriseforberede" han på hvor grusom jeg så ut der nede. Da han endelig fikk tatt hærverket i nærmere øyesyn så trakk han bare på skuldrene og sa "Synes du er akkurat like fin og deilig jeg!!❤️❤️❤️❤️❤️" Ååååhhhhh..for en lettelse!! Har ikke vegret meg noe over å vise meg for han mer siden. For å snu tankesettet ditt litt og sette det i perspektiv.. underlivet ditt er forbeholdt et ytterst fåtall mennesker (mannen og helsepersonell antar jeg) og det er ikke en del av deg som du trenger å eksponere for omverdenen hver eneste dag. Et stort arr i ansiktet eller på armene er noe som er langt mer skjemmende. Anonymous poster hash: fa9a0...cc7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Hva skal han/du niglo på underlivet ditt etter da? Jeg gir blanke i hvordan mitt ser ut, og om noen spurte meg hvordan det så ut før i forhold til etter fødsel hadde jeg ikke kunnet svare. Gubben har sett det, men det er jo ikke sånn at det er så mye å se på? Vi har sex, både oral og vanlig, men jeg stirrer ikke akkurat penisen hans i senk mens jeg holder på. Det gjør ikke han med meg heller. Tror du overdriver en smule, det er neppe noe mannen din gidder å bry seg med. Anonymous poster hash: df54b...505
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 ...men jeg stirrer ikke akkurat penisen hans i senk mens jeg holder på. Anonymous poster hash: df54b...505 Hoho! For et bilde! Anonymous poster hash: d9568...337
Gjest Antarctica Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Hva med å kjenne etter om ting FØLES greit der, da? Hvorfor denne trangen til at det skal SE pent ut? Min var da ikke noe å henge på juletreet før jeg fødte heller, så at den ble til barselgrøt etterpå lever jeg godt med. Vi elsker med lyset av
LittLykkelig Skrevet 3. oktober 2014 #10 Skrevet 3. oktober 2014 Hva med å kjenne etter om ting FØLES greit der, da? Hvorfor denne trangen til at det skal SE pent ut? Min var da ikke noe å henge på juletreet før jeg fødte heller, så at den ble til barselgrøt etterpå lever jeg godt med. Vi elsker med lyset av 😂😂😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå