Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har en boks med kesam som går ut i morgen, men hva kan jeg ha det i, omelett? Jeg er så sløv, kaster alt for mye mat, så nå går jeg inn for å bruke opp alt jeg kan. Noen med tips? Anonymous poster hash: a892e...845
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Ha oppi bær og spis det til kvelds. Anonymous poster hash: ee9d9...d2f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Ypperlig til baking http://www.tine.no/oppskrifter/sesong-og-tema/kesam-ogs%C3%A5-til-baking Anonymous poster hash: d75bc...136
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bakte rundstykker med en hel boks vaniljekesam som hadde gått ut på dato her en dag. Ble supergode!! :-D Anonymous poster hash: afc6f...d60
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Havregrøt Kjøleskapsgrøt Rundstykker, brød, scones Bland med krydder, Evt dipmix og ha lørdagskos med potetgull eller grønnsaker Pannekaker eller lapper Vafler Smoothie Uante muligheter... Anonymous poster hash: e9245...d85
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bakte rundstykker med en hel boks vaniljekesam som hadde gått ut på dato her en dag. Ble supergode!! :-D Anonymous poster hash: afc6f...d60 Kuttet du ned på noe annet i deigen da, væske? Anonymous poster hash: a892e...845
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Takk for alle gode tips Anonymous poster hash: a892e...845
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg bakte rundstykker med en hel boks vaniljekesam som hadde gått ut på dato her en dag. Ble supergode!! :-D Anonymous poster hash: afc6f...d60 Kuttet du ned på noe annet i deigen da, væske? Anonymous poster hash: a892e...845 Ja, gjorde det. Varmet kesamen i melk + litt vann. Anonymous poster hash: afc6f...d60
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Du kan bruke kesam til så og si ALT Gryter, supper, bakverk, som dressing eller på tacoen, i sauser og alt hva du måtte ønske. Omelett har jeg ikke lagt med kesam før. Du kan også smøre kesam på brødskiven istedenfor smør Også til at du kaster mye mat... Vet du hvor mye som kan fryses ned? Så og si alt! Om du har plass i frysen kan du spare deg for mye kasting av mat. Grønnsaker, frukt, sauser, gryter osv. Jeg har enda ikke opplevd noe som IKKE kan fryses, utenom sitrusprodukter Anonymous poster hash: 24c8d...a4a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå