Gå til innhold

Vis man sulter seg i en uke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man gå ned i vekt da? Skikkelig teit , men kjolen passer ikke 😰

Anonymous poster hash: a7fda...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det er noe lurt. Når du spiser igjen vil du jo bare få de tilbake

Anonymous poster hash: 26d43...c59

Skrevet

Tror ikke det er noe lurt. Når du spiser igjen vil du jo bare få de tilbake

Anonymous poster hash: 26d43...c59

Ja men da har jeg tid til å trene 😰

Skrevet

Ja, det funker til en viss grad. Jeg gikk ned 4 kg på en uke med sultdiett i vår. Har faktisk klart å holde de av også!

Anonymous poster hash: e8946...58f

Skrevet

Ja, det funker til en viss grad. Jeg gikk ned 4 kg på en uke med sultdiett i vår. Har faktisk klart å holde de av også!

Hva spiste du da?

Skrevet

Det gjør det absolutt :) Sulter meg selv innimellom, for mye slit å slanke seg :P

Bare spis deg gradvis opp igjen når du har nådd målet.

Og til helsefanatikerne, som helt sikker kommer med surmaga oppgulp. Det går for en stund, ingen mener dette er sunt i lengden! Folk sulter hver dag rundt om i verden, de dør ikke..

Anonymous poster hash: e7c4e...cbc

Skrevet

HVIS man sulter seg.....

Å vise. Vis med bilen din...

Anonymous poster hash: 2ebe3...67e

Skrevet

Hva spiste du da?

Øh, hvis du sulter deg spiser du vel ikke noe :P Drikk vann, og hiv i deg f.eks noen sånne barer av nøtter så du ikke går i bakken.

Og så kan du sikkert trøkke i deg grapefrukt til du spyr og.. Ikke at jeg anbefaler dette her, men noe må du ha i deg på en uke.

Anonymous poster hash: 436b2...476

Skrevet

Selvfølgelig går du ned. Du forbrenner kalorier hver dag - enten du vil eller ikke. 

Men å anbefale? Neei. En av grunnen til at jeg fraråder deg det er at OM du skulle sprekke, forsvinner gjerne selvkontrollen helt slik at du spiser ALT du kommer over, og derfor flere kalorier enn du vanligvis hadde spist. Og formen kjennes elendig. Det går gjerne fint i et døgn eller to, før svimmelhet, kvalme, dårlig konsentrasjon, små skjelvinger og hukommelseskrøll slår inn. Du vil blant annet ha tilsvarende 1 i promille om du går et par dager uten mat, og ved bilkjøring setter du da deg selv og andre i fare. Noe å på samvittigheten? Da er heller et kilo for mye å anbefale. 

Du går heller ikke ned mye på bare én uke. Det meste av vekten som forsvinner er vann, og det har lite betydning på den trange kjolen du vil ha på deg. 

Jeg har lang erfaring med fasteperioder, og det kommer aldri noe godt ut av det... 

Anonymous poster hash: 23d35...497

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...