Gå til innhold

Etter en sa ..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke mensen. Det er to Mnd siden jeg hadde en sa , og mensen kommer ikke :/

Noen fler som har opplevd dette ?:/

 

Anonymous poster hash: c11c0...631

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du 100 % sikker på at du har hatt en sa da? Mange som blør i graviditeten, men det vet du vel?!

 

Anonymous poster hash: c689c...b26

Skrevet

Er du 100 % sikker på at du har hatt en sa da? Mange som blør i graviditeten, men det vet du vel?!

 

Anonymous poster hash: c689c...b26

Ja vet.

Men var på ultralyd og ingen hjertelyd. Tok da en hjemmeabort.

Men går med smerter i magen , og de siste dagene har puppene vært vonde !

 

 

Anonymous poster hash: c11c0...631

Skrevet

Kanskje du har blitt gravid på nytt? Før mensen kom tilbake?

Skrevet

Kan du ha blitt gravid?

Da blei jeg gravid for to uker siden og det er vel lite sannsynlig at jeg ville ha merker det nå vel? :/

 

Anonymous poster hash: c11c0...631

Skrevet

Får ikke redigert, men er en del som blir gravid veldig fort igjen etter sa. Har du tatt en test?

Skrevet

Det er ikke alltid man har symptomer så tidlig.

Skrevet

Det er ikke alltid man har symptomer så tidlig.

Så man kan ha symptomer to uker etter samleie , vis jeg blei gravid da?

 

 

Anonymous poster hash: c11c0...631

Skrevet

Da er det en MA du har hatt siden du måtte ha piller for å støte ut embryoet! Jeg ville tatt en test, godt mulig du har blitt gravid igjen vettu, siden du har ømme pupper :) hadde det bare vært magevondt så hadde jeg mistenkt at det var rester igjen! Men ta en test og se :)

 

Anonymous poster hash: c689c...b26

Skrevet

Har aldri hørt om symptomer så tidlig før .. Jeg håper at de ømme brystene er tegn på mensen . Jeg tør rett og slett ikke å bli gravid igjen ! :/

 

Anonymous poster hash: c11c0...631

Skrevet

Jeg fikk symptomer på dag 7 etter innsett.

Du mister ikke igjen <3 Skjønner det er skummelt!

Skrevet

Jeg ble gravid med en gang etter SA. Det hjalp veldig, selv om jeg da var livredd for å miste. Det gikk heldigvis utmerket og prinsessen bli 2 år nå på søndag❤️❤️❤️

 

Anonymous poster hash: f6372...fd7

Skrevet

Jeg mistet slutten av november, 20 des var testen positiv, nå er jenta 4 år☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...