Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg får ikke mensen. Det er to Mnd siden jeg hadde en sa , og mensen kommer ikke :/ Noen fler som har opplevd dette ?:/ Anonymous poster hash: c11c0...631
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Er du 100 % sikker på at du har hatt en sa da? Mange som blør i graviditeten, men det vet du vel?! Anonymous poster hash: c689c...b26
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Er du 100 % sikker på at du har hatt en sa da? Mange som blør i graviditeten, men det vet du vel?! Anonymous poster hash: c689c...b26 Ja vet. Men var på ultralyd og ingen hjertelyd. Tok da en hjemmeabort. Men går med smerter i magen , og de siste dagene har puppene vært vonde ! Anonymous poster hash: c11c0...631
Kronesis Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Kanskje du har blitt gravid på nytt? Før mensen kom tilbake?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Kan du ha blitt gravid? Da blei jeg gravid for to uker siden og det er vel lite sannsynlig at jeg ville ha merker det nå vel? :/ Anonymous poster hash: c11c0...631
klishe89 Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Får ikke redigert, men er en del som blir gravid veldig fort igjen etter sa. Har du tatt en test?
klishe89 Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Det er ikke alltid man har symptomer så tidlig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Det er ikke alltid man har symptomer så tidlig. Så man kan ha symptomer to uker etter samleie , vis jeg blei gravid da? Anonymous poster hash: c11c0...631
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #11 Skrevet 3. oktober 2014 Da er det en MA du har hatt siden du måtte ha piller for å støte ut embryoet! Jeg ville tatt en test, godt mulig du har blitt gravid igjen vettu, siden du har ømme pupper hadde det bare vært magevondt så hadde jeg mistenkt at det var rester igjen! Men ta en test og se Anonymous poster hash: c689c...b26
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #12 Skrevet 3. oktober 2014 Har aldri hørt om symptomer så tidlig før .. Jeg håper at de ømme brystene er tegn på mensen . Jeg tør rett og slett ikke å bli gravid igjen ! :/ Anonymous poster hash: c11c0...631
klishe89 Skrevet 3. oktober 2014 #13 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg fikk symptomer på dag 7 etter innsett. Du mister ikke igjen <3 Skjønner det er skummelt!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #14 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg ble gravid med en gang etter SA. Det hjalp veldig, selv om jeg da var livredd for å miste. Det gikk heldigvis utmerket og prinsessen bli 2 år nå på søndag❤️❤️❤️ Anonymous poster hash: f6372...fd7
skinnfilla Skrevet 3. oktober 2014 #15 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg mistet slutten av november, 20 des var testen positiv, nå er jenta 4 år☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå