Gå til innhold

Skryter du av din hjemmelagde mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette forbauser meg stadig vekk.

Folk skriver på Facebook:

Hjemmelaget pizza som Lørdagskos.

Hvorfor ikke skrive: pizza som lørdagskos.

Anonymous poster hash: 895ff...126

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Det er neppe noe å fortelle dersom det er Grandis...?

Skrevet

Synes ikke det er så rart. Det er jo ofte stor forskjell på helfabrikata og hjemmelaget mat.

Skrevet

Jeg har til dags dato aldri meldt fra på fb om hva vi har til middag, men hjemmelaget pizza er nesten en helt annen matrett enn kjøpepizza, så det kunne jeg kanskje funnet på å presisere - om jeg en gang føler trangen til å dele 🍕

Skrevet

Jeg slenger sjelden på hjemmelaget på Facebook, men så bruker jeg mye instagram og der hashtagger jeg med homemade feks.

Skrevet

Jeg har aldri matoppdateringer på facebook. Syns det er utrolig uinteressant å lese andres. I så fall får de legge ut bilde og oppskrift i samme slengen.

Skrevet

Ja, skrøt akkurat av min ekte hjemmelagde pizza, rev til og med osten selv!! (Skryter egentlig mest som motbør til alle som mener alt må være perfekt for å kunne skryte av det, inkludert den "hjemmelagde pizzaen med ferdig/ butikkkjøpt bunn, saus, kjøttboller og pizzaost... )

Anonymous poster hash: 49c0f...5fc

Skrevet

Hvis jeg en sjelden gang lager hjemmelaget mat, så er jeg så stolt at jeg kan finne på å skryte litt ja (men ikke på facebook). Matlaging er ikke min sterke side, er som regel mannen som tar seg av det. :P

Anonymous poster hash: 0256a...2f7
Skrevet

Jeg skrøyt veldig av det jeg trodde var hjemmelaget mat :P

Det var veldig godt å ettersom hun pleier å lage alt fra bunnen av så gikk jeg ut ifra at hun hadde laget alt selv.

Det viste seg å være potetbåter som er ferdiglaget fra pose,måtte bare varmes.

Rødvinssausen som jeg syns var så god,var en sånn pulvergreie som du hiver i en panne med litt væske.

Å kjøttet var visst også en sånn ferdig greie som bare hives rett i ovnen.

Likevel var det så godt! :)

Anonymous poster hash: c3361...c4b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...