Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har aldri vært solariums-typen. Men i sommer fikk jeg for første gang god farge - det måtte jo en rekordsommer til. Så jeg har begynt å ta 15 min sol en gang i uken for å holde på gløden. For huden min er virkelig mye bedre, jeg har hatt litt problemer med rødflammet hud, men nå etter at jeg fikk litt brunfarge er huden virkelig glødende. Jeg får så mange komplimenter for fargen, og alle lurer på om jeg nettopp har vært på ferie. Og da er jeg direkte skamfull over å ha "jukset" Føler meg litt Miami Vice, liksom.. Hva tenker dere? Er det greit å holde på sommerfargen ved sol en gang i uken`? Anonymous poster hash: 32bf6...d20
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Greit med solarium en gang i uken. Spesielt om du vil se ut som et skrukketroll når du er 40. Anonymous poster hash: 8702e...631
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Greit med solarium en gang i uken. Spesielt om du vil se ut som et skrukketroll når du er 40. Anonymous poster hash: 8702e...631 Ironi der altså.. Ironi er også litt åttitalls Er det så skadelig altså? Jeg vet at personer med eksem får solbehandling jevnlig for å holde eksemen i sjakk. Jeg tenkte at så lite sol ikke hadde den helt store skadeeffekten.. HI Anonymous poster hash: 32bf6...d20
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Greit med solarium en gang i uken. Spesielt om du vil se ut som et skrukketroll når du er 40. Anonymous poster hash: 8702e...631 Jeg er over 40, har knapt en eneste rynke, så det der stemmer nok ikke for alle Jeg får bedre hud, mer overskudd pga påfyll av vit. D når jeg tar solarium på vinteren. Tar da gjerne 15 minutter pr uke noen uker, så tar jeg pause noen få uker, eller jeg trapper ned til annen hver uke. HI, ikke kjør full ansiktssol hele tiden, den kan bli for sterk. Jeg bruker ansiktsolen siste fem minuttene, før dette har jeg ofte papir eller en skjorte over ansiktet, tar det bort siste fem minuttene, og det er likevel nok til at jeg får litt glød i ansiktet. Pass bare på at du aldri brenner deg! Anonymous poster hash: a9a0c...085
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Cluet (dårlig norsk, sorry) er å gjøre det med måte, ikke overdrive. Ja, solarium kan være skadelig om man brenner seg eller soler seg veldig mye. Litt solarium uten at man brenner seg kan faktisk være nyttig for helsen, spesielt for oss nordboere. Det er undersøkelser som viser at selv om sol (generelt) kan gi økt kreftrisiko hvis man brenner seg, så vil nok, men ikke overdreven soling gi redusert kreftrisiko fordi man da har nok D-vit. i kroppen. Så bruk sunn fornuft! Anonymous poster hash: a9a0c...085
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har aldri vært solariums-typen. Men i sommer fikk jeg for første gang god farge - det måtte jo en rekordsommer til. Så jeg har begynt å ta 15 min sol en gang i uken for å holde på gløden. For huden min er virkelig mye bedre, jeg har hatt litt problemer med rødflammet hud, men nå etter at jeg fikk litt brunfarge er huden virkelig glødende. Jeg får så mange komplimenter for fargen, og alle lurer på om jeg nettopp har vært på ferie. Og da er jeg direkte skamfull over å ha "jukset" Føler meg litt Miami Vice, liksom.. Hva tenker dere? Er det greit å holde på sommerfargen ved sol en gang i uken`? Anonymous poster hash: 32bf6...d20 Jeg tenker at det er kule, hippe folk som tar sol. Mulig jeg er litt rar, men hvis jeg skal tenke stereotypisk rundt hvem som soler seg, så ser jeg for meg unge, veltrente, sosialt oppegående, hippe folk som bryr seg om utseendet sitt. Så jeg ville egentlig bare vært stolt av å du at jeg tok sol Men det er bare meg da Anonymous poster hash: bbba9...e7e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Greit med solarium en gang i uken. Spesielt om du vil se ut som et skrukketroll når du er 40. Anonymous poster hash: 8702e...631 Ironi der altså.. Ironi er også litt åttitalls Er det så skadelig altså? Jeg vet at personer med eksem får solbehandling jevnlig for å holde eksemen i sjakk. Jeg tenkte at så lite sol ikke hadde den helt store skadeeffekten.. HI Anonymous poster hash: 32bf6...d20 Jeg har forresten alltid slitt med lite energi om vinteren, men bodde et år i nord, der man får slengt gratis solarium på treningssenterabbonement, så jeg sola meg en del den vinteren, og hadde sååå mye mer energi Anonymous poster hash: bbba9...e7e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå