Gå til innhold

Kim Kardashian glemte å ta med seg datteren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når det står i Se og Hør må det nok være sant.

Ev at noen skulle vente med jenta i bilen og ikke var kommet ennå?

Skrevet

Når det står i Se og Hør må det nok være sant.

Ev at noen skulle vente med jenta i bilen og ikke var kommet ennå?

Filmen viste ganske klart at hun glemte henne inne ja... Eller skulle hun sjekke bilen for edderkopper eller noe. Hun står Kongo glaner inn i bilen og banner sikkert innvendig pga fotografene som får med seg dette.

Men btw, hva har skjedd med rompa til den dama?? Den er jo gigantisk, grenser til unormal?

Anonymous poster hash: 7e7e0...973

Skrevet

Herregud, hva er det hun har på seg

Anonymous poster hash: d6940...6de
Skrevet

😳😳😳

Anonymous poster hash: aad4b...122

Skrevet

Syns jeg hører hun si "she isn't here?", vil tro noen andre skulle ta med N før K kom ut 😊

Skrevet

Ser jo ut som om hun forventer at datteren skal være i bilen, men får beskjed om at hun fortsatt er inne..

Anonymous poster hash: 10d16...fce
Skrevet

Mest sannsynlig så er det slik som dere sier, at noen andre skulle ta med seg north ut! Typisk se og hør stil det der :P

Anonymous poster hash: 63827...1c7

Skrevet

Klarer ikke se annet enn den grusomme bleierompa... Herregud .

Anonymous poster hash: 6cf3f...e13

Skrevet

Nei, men herregud, ikke vær så strenge da. Alle mødre gjør da feil. Jeg er hvertfall ikke perfekt. Og de rompe-kommentarene til folk her inne er bare slemme.

Anonymous poster hash: b4890...aba

Skrevet

Jeg har gått fra baby med vogn og alt på butikken jeg, fort gjort i ammetåka når man strengt tatt ikke er vandt til å ha med seg noen ;) Jeg er neppe den eneste :P

Skrevet

Hun har nok ikke glemt henne. Enten så skulle noen andre ta henne ut i bilen, eller så hadde hun en avtale med paparazzien om å gå en "tur" alene for bildenes skyld, før hun hentet datteren.

Helt normalt det, om du vet noe om hvordan paparazzi fungerer. 

Anonymous poster hash: f3280...e48
Skrevet

Synes rompa hennes er helt fantastisk jeg! Smal midje og stor rumpe kommer ikke av seg selv, her trenes det! 

Anonymous poster hash: 5cce5...132
Skrevet

Hun har nok ikke glemt henne. Enten så skulle noen andre ta henne ut i bilen, eller så hadde hun en avtale med paparazzien om å gå en "tur" alene for bildenes skyld, før hun hentet datteren.

Helt normalt det, om du vet noe om hvordan paparazzi fungerer.

Anonymous poster hash: f3280...e48

Jeg vet alt om paparazzi. De kan vente i timesvis å få et bilde av meg gående fra rekkehuset til Skodaen min :P

Anonymous poster hash: b4890...aba

Skrevet

Jeg synes hun ser flott ut jeg! Kjempefin, formfull kropp 😀

Skrevet

Jeg synes hun ser flott ut jeg! Kjempefin, formfull kropp

Men helt seriøst, hun har plostring eller noe? Ser jo grotesk ut? Eller har hun butt implantater? Hva er det med folk som skal ha slike unormale proporsjoner. Grøss!!!!

Skrevet

Jeg synes hun ser flott ut jeg! Kjempefin, formfull kropp

Men helt seriøst, hun har plostring eller noe? Ser jo grotesk ut? Eller har hun butt implantater? Hva er det med folk som skal ha slike unormale proporsjoner. Grøss!!!!

Jeg synes hverken hun ser grotesk eller unormal ut jeg. Hun har timeglassfigur. Er du like streng mot deg selv når du ser deg i speilet?

Jeg har full forståelse for at folk har forskjellige oppfatninger av hva som er fint, men jeg synes vi skal omfavne mangfoldet av kropper og heller fokusere på det vi synes er fint med de.

Jeg hater at min datter skal vokse opp i et samfunn med uoppnåelige kroppsideal og krass kritikk av alle utenfor den perfekte støpeform😡

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...