Gå til innhold

Fortsetter det slik blir jeg svææær :)


Fuglekassa

Anbefalte innlegg

På to uker har magen fått en synlig kul og blitt hard :) første mammabuksa måtte kjøpes inn i går, hm hadde faktisk noen fine som ikke kostet så mye. Ble positivt overrasket! Fikk også time til tidlig ul i dag så på torsdag får vi se lille spire <3 hvordan er det med dere andre maimager?

post-849833-29631_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fin mage! :) Hvor langt er du på vei? Det blir gøy med tidlig ultralyd! Det hadde jeg også lyst til, men mannen vil vente til uke 12, som jo forsåvidt også defineres som tidlig i Norge. :) Min mage ligner litt på din, men har dessverre alltid vært sånn. ;) Så kan nok ikke skylde så mye på lille prikken inni magen enda. :) Er 7+1 i dag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig liten kul på magen :-) Merker selv at alle bukser strammer veldig ubehagelig nå. Har litt på magen fra før så føler meg bare småfeit enda. Gleder meg til babymagen kommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen min ser omtrent ut som din, kanskje til og med litt større. Familien tuller om at det er tvillinger :-P tidlig ul den 16 så da får vi se :-) er 10+3 i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 7+6 jeg :) her også tulles det om tvillinger gitt, hehe. Jeg fikk tidlig ul pga en del problemer og sa tidligere, litt deilig å bli betrygga:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...