Gå til innhold

Jeg sa til mannen at jeg hadde mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet

For jeg orker ikke sex når jeg kommer hjem fra nattevaktene. Eneste måten han slutter å mase!

Anonymous poster hash: 4de6b...d5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he , unnskyld at jeg ler - men på den måten kan du ende opp med å ha " mensen " hele tiden :P

Sånn holdt jeg på for å unngå gym på ungdomsskolen husker jeg - kunne ikke fordra gymtimene.

Kanskje dere heller skulle prate sammen ? :D

Anonymous poster hash: 7da61...65d

Skrevet

Skjønner deg på en måte, men du kan jo ikke ha mensen hele tiden! ;-)

Anonymous poster hash: 99af5...5e1
Skrevet

Kan du ikke bare si at du er sliten da?

Skrevet

Hvor ofte har dere sex til vanlig? Hvis du avviser ham 9 av 10 ganger så forstår jeg at han er frustrert og maser. Men hvis dere har normal mengde sex så burde han respektere at du er sliten og trøtt etter nattevakt og vil sove. Prat med mannen i stedet for å finne på tåpelige unnskyldninger. Har selv levd med en mann som hele tiden sa at han hadde vondt i hodet, vondt i magen, trøtt sliten osv osv osv, når sannheten var at han ikke lenger hadde lyst på meg. Det ER bedre å få høre sannheten enn å høre unnskyldninger du vet er løgn.

Skrevet

Er du dama til han fyren som krever sex 24 timer i døgnet og som krever sex for å gjøre ting med deg og barnet?

Anonymous poster hash: cec45...bf8
Skrevet

Husk å skylde på hodepine innimellom også, kan ikke ha mensen alltid vettu :P

Anonymous poster hash: 980d4...bea

Skrevet

Hvor ofte har dere sex til vanlig? Hvis du avviser ham 9 av 10 ganger så forstår jeg at han er frustrert og maser. Men hvis dere har normal mengde sex så burde han respektere at du er sliten og trøtt etter nattevakt og vil sove. Prat med mannen i stedet for å finne på tåpelige unnskyldninger. Har selv levd med en mann som hele tiden sa at han hadde vondt i hodet, vondt i magen, trøtt sliten osv osv osv, når sannheten var at han ikke lenger hadde lyst på meg. Det ER bedre å få høre sannheten enn å høre unnskyldninger du vet er løgn.

At man avviser 9 av 10 ganger betyr ikke nødvendigvis at man har lite sex. Min mann kan fint finne på å spørre/hinte/prøve seg 10 ganger i løpet av en kveld. :P

Anonymous poster hash: 8255f...7e9

Skrevet

Hvis jeg ikke vil ha sex så sier jeg nei.

Skrevet

Synes det er snodig av mannen å kreve sex når du kommer hjem etter å ha gått nattevakt. Da jeg gikk nattevakt greide jeg bare å stupe i seng. Har ikke mannen din jobb?

Skrevet

Nei han er på aap så virker som om han har glemt ut hvordan det er å jobbe. Jeg kommer hjem fra nattevakt og er med å gjøre klar de to eldste og gir minste grøt osv. Klær og skolesekker gjør jeg klar kvelden før. Så etter det er jeg rimelig klar for sengen, så orket ikke maset idag og tok en spansk en.

HI

Skrevet

Jeg har avist han en del i det siste, men også bare latt han få uten at jeg har lyst for å slippe mas. Har dessverre sluttet å ha lyst på han siden han bare går hjemme... HI

Skrevet

Jeg går på aap og hadde på ingen måte orket så mye sex og ihvertfall ikke midt på natta. Kanskje han har for lite å pusle med...

Anonymous poster hash: 2c8c8...9ba

Skrevet

Jeg kommer ikke hjem midt på natta da:) men om morgenen. Da er han våken etter en god natt søvn....

Skrevet

Passer på å ha sex med mannen rett Før nattevakt så får jeg sove i fred etter nattevakt

Anonymous poster hash: 5bd4b...245

Skrevet

Jeg går flere netter sammenhengende. Dette var 4. Natten og jeg orker ikke å ha sex hver kveld før nattevakt. HI

Skrevet

Hva er normalt mener du? Slik at vi alle får vite eksakt tall. For noen er jo i gang i uka normalt, for andre annen hver dag. Jeg synes også antall år sammen har en innvirkning på tallet, iallefall på meg.

Likevel avviser jeg sjeldent mannen, for da blir det bare irritasjon fra hans side. Husker en av mot i brøstet skuespillerne en gang nevnte at han og kona hadde hatt en barnslig krangel om sex. (Hans ord i dag) han ville ha mer enn hun ville.. Tror dette er ganske vanlig over tid. Sexlysten endrer seg. Jeg kan godt forstå det er lite sex mellom par som har vært sammen i 40 år, det har vært noen mil i samme kjøret kan man si.. Lite spenning igjen ;)

Anonymous poster hash: d8c7c...44c

Gjest Antarctica
Skrevet

At man avviser 9 av 10 ganger betyr ikke nødvendigvis at man har lite sex. Min mann kan fint finne på å spørre/hinte/prøve seg 10 ganger i løpet av en kveld. :P

Anonymous poster hash: 8255f...7e9

Litt tett i pappen, da?

Skrevet (endret)

På tide at det mannfolket blir sysselsatt med noe, slik at han får noe annet å tenke på enn "Fiffi`n" til kona!!

Endret av Gjest
Skrevet

Jeg har funnet ut at det enkleste er bare å skreve for mannen i to minutter så kommer han og ferdig med det :P

Anonymous poster hash: df25f...fdd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...