Gå til innhold

Hvor mye kjøttdeig bruker du til fire personer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mistanke om at vi bruker litt mye.

Anonymous poster hash: 75841...896

Videoannonse
Annonse
Skrevet

800 gram, og det samme til 6 personer (4 barn).

Skrevet

Det kommer an på hva det er til. Spaghetti og kjøttdeig, da bruker jeg 400g på oss to voksne og to barn. Vi må nok opp i 500g når tredjemann vokser til og spiser med oss. Til taco bruker vi 700g. Da har vi mer enn nok.

Anonymous poster hash: b1c9f...a93

Skrevet

Vi er 3 personer, men har igjen nesten halvparten når vi bruker en pakke, så hadde nok ikke brukt mer om vi var en til.

Anonymous poster hash: 8571f...970
Skrevet

Vi er 3 personer, men har igjen nesten halvparten når vi bruker en pakke, så hadde nok ikke brukt mer om vi var en til.

En pakke på 400 gram altså.

Skrevet

Vi bruker svært sjeldent kjøttdeig, og når vi bruker det tar vi lite per person og bruker mer grønnsaker.

Så for to voksne og to barn bruker vi en pakke på 400gram, helst svinekjøttdeig. ca. en gang i uka

Anonymous poster hash: 72ed3...203

Skrevet

Det kommer an på hva vi lager, men til pasta med kjøttsaus, bønnegryte ol plaier vi å bruke 3-400 g. Da har vi nok til ca en halv middag i rester.

Anonymous poster hash: 15fbc...bd8
Skrevet

Vi bruker svært sjeldent kjøttdeig, og når vi bruker det tar vi lite per person og bruker mer grønnsaker.

Så for to voksne og to barn bruker vi en pakke på 400gram, helst svinekjøttdeig. ca. en gang i uka

Anonymous poster hash: 72ed3...203

Svært sjelden er en gang per uke? Synes det er ofte jeg. Svært sjelden vil si 1 gang per år for meg.

Anonymous poster hash: deb39...02e

Skrevet

Vi bruker ikke kjøttdeig men karbonadedeig. Vi er 2 voksne og 2 barn som spiser opp en 400g pakke. Hvis vi spiser Taco trenger vi mer. Men i lasagne, spaghetti og liknende er 400g nok

Anonymous poster hash: bd05c...588

Skrevet

Jeg har en mistanke om at vi bruker litt mye.

Anonymous poster hash: 75841...896

Til oss 4 2 voksne og 2 små bruker vi 1 pakke på 400 gram og da spiser vi ikke opp. Har vi besøk av venner f.eks og er 4 voksne som skal spise taco har vi 2 pakker kjøttdeig. Det spises som oftest ikke helt opp.

Anonymous poster hash: deb39...02e

Skrevet

400 gram (men karbonadadeig, vet ikke om det har noe å si på mengden), og da er to av de som spiser barn. Småspiste attpåtil. Men om vi har taco er alle ekstra glupske så da hender det vi har mer.

Vi spiser karbonadedeig veldig ofte etter min mening, kanskje en gang i uken. Så man har ulikt syn på denslags:)

Skrevet

Bruker 400 g til 4 personer. Mer hvis det er taco, 7-800 g. Bruker stort sett karbonadedeig.

Skrevet

600 gram karbonadedeig til fire personer. Skolegutten spiser mer en meg!

Skrevet

Vi deler en pakke i to når vi lager spagetti. En hel pakke til taco. To voksne og ett barn. Har ofte rester igjen.

Skrevet

Bruker 400g til to voksne og 800g til fire voksne.

Vi spiser aldri opp de 400g når vi er to.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...