Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Sååå vanskelig å holde seg sunn i permisjonen. Mye på farten, på kafe o.l. Men også mye hjemme, og da er det så vanskelig å holde seg til 3-4 måltider sunn mat, og ingenting mer. Spiser noe stadig vekk. "Når klærne er lagt sammen og badet vasket skal jeg ha kagfe og litt sjokolade." "Når mini sovner skal jeg ha litt potetgull". Og sånn går no dagan..! Har ikke permisjon resten av livet, heldigvis :D Anonymous poster hash: 53a16...14a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg rekker såvidt å spise jeg håper dette er en skikkelig slankekur, hehe mulig det endrer seg når baby er litt større og vi har rutinene på plass. Han er bare 3 uker og er hjemme alene med han på andre dagen bare Anonymous poster hash: afddb...a80
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg rekker såvidt å spise jeg håper dette er en skikkelig slankekur, hehe mulig det endrer seg når baby er litt større og vi har rutinene på plass. Han er bare 3 uker og er hjemme alene med han på andre dagen bare Anonymous poster hash: afddb...a80 Gratulerer så masse! Sånn var det her også i starten og et godt stykke uti. Jeg raste ned 16 kilo på to uker. Mye vann. Jeg rakk knapt å spise, mamma kom med diverse enhåndsmat til meg, da babyen hadde kolikk og ikke ar fornøyd med mindre jeg ammet eller bar ham. Meeeen nå er han 10 mnd, leker mye selv, sover to dupper og legger seg fint på kvelden. Så nå er problemet at jeg har for mye tid til å fokusere på mat... Anonymous poster hash: 53a16...14a
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg rekker såvidt å spise jeg håper dette er en skikkelig slankekur, hehe mulig det endrer seg når baby er litt større og vi har rutinene på plass. Han er bare 3 uker og er hjemme alene med han på andre dagen bare Anonymous poster hash: afddb...a80 Gratulerer så masse!Sånn var det her også i starten og et godt stykke uti. Jeg raste ned 16 kilo på to uker. Mye vann. Jeg rakk knapt å spise, mamma kom med diverse enhåndsmat til meg, da babyen hadde kolikk og ikke ar fornøyd med mindre jeg ammet eller bar ham. Meeeen nå er han 10 mnd, leker mye selv, sover to dupper og legger seg fint på kvelden. Så nå er problemet at jeg har for mye tid til å fokusere på mat... Anonymous poster hash: 53a16...14a Takk for det Hehe, jeg tipper det blir sånn her også fikk hevet i meg en kopp kaffe og tre kjeks mellom slagene nå (men det er alt jeg har rukket å spise i dag så det får være ok, hehe) Får satse på noen gode trilleturer etter hvert Anonymous poster hash: afddb...a80
mamma_til_verdens_beste Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg har også lagt på meg i permisjonen gitt. Blir veldig sulten av amminga. Og småspiser helt unødvendig.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 jeg spiste mye mindre i permisjonen. Var jo typisk at hver gang jeg tenkte på å spise så begynte han å skrike eller hadde en bæsjebleie som måtte skiftes med en gang. Så glemte jeg gjerne å spise etterpå igjen. Nå han er 3 år å NÅ blir det mye usunt om kveldene. Finner alltid en unnskylding for sjokolade,brus,vafler osv. Anonymous poster hash: ea4c7...b43
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Sååå vanskelig å holde seg sunn i permisjonen. Mye på farten, på kafe o.l. Men også mye hjemme, og da er det så vanskelig å holde seg til 3-4 måltider sunn mat, og ingenting mer. Spiser noe stadig vekk. "Når klærne er lagt sammen og badet vasket skal jeg ha kagfe og litt sjokolade." "Når mini sovner skal jeg ha litt potetgull". Og sånn går no dagan..! Har ikke permisjon resten av livet, heldigvis :D Anonymous poster hash: 53a16...14a Særlig før jeg fikk baby, da jeg gikk hjemme alene, da var det jo ikke noe annet å gjøre enn å spise men i baby-permisjonen gikk det bedre for da valgte jeg sunnere alternativer. Smoothie og smørbrød og når vi var på kafé i stedet for kake og kaffe. Prøvde å styre unna kakene på barseltreffene og heller spise frukt ja, forresten, når jeg tenker etter var det ganske mye kaker over alt som jeg måtte "unngå", så det var kanskje ikke så enkelt som jeg husker Anonymous poster hash: cd5c0...661
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Nei. Har blitt skikkelig tynn. Gikk ned alt pluss litt til etter to uker.. Nå er hun fire uker. Prøver å feite meg opp for å greie ammingen.. Anonymous poster hash: bbc9c...6a0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå