Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Skulle dolle meg opp litt for jeg og mannen skal på date , men så blir neglelakken klumpete og slettes ikke fin. Hvordan få lagt den fin og jevn? skjønner at det er mer til det enn å bare ha det på Anonymous poster hash: 8626e...812
Gjest Syltebærtyttetøy Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Har neglelakken vært oppbevart i varme rom? Da blir det klumper uansett hvor god man er på å ta det på Bør helst oppbevares i kjøleskap, eller et sted hvor temperaturen ikke overstiger 15 grader
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Du må ha på et tynt lag, start på midten av neglen, helt øverst ved neglebåndet og mal neglen helt til til tuppen, så gjør du det samme på sidene, du kan ikke dra kosten på kryss og tvers, og ikke ha så mye på kosten! Anonymous poster hash: e26e4...ad7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Haa!! Im doing it wrong!! Slenger flaska i kjøleskapet så får jeg prøve mer varsomt om noen timer... Synes det kommer så mye på kosten, så jeg tar av og av så blir det ingenting igjen.... Tusen takk Anonymous poster hash: 8626e...812
NormaJean Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Se på YouTube så får du video som viser deg steg for steg hvordan du får det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå