Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 6 mnd, og spesieelt etter hun fikk vaksine for to dager siden er hun ekstra grinete Målt tempratur, men den er normal. Hun sover dårlig om natta, legges ca 18.30/1900. Sover et par timer våkner. Spiser. Sover litt mer. Våkner. Våkna kl 02 i natt og bare var lysvåken, skravla i senga.. Så var hun lysvåken kl 06 igjen. På dagtid får hun kun sove når vi går tur. Ergo lite mulighet for meg og sove mens hun sover.. På ettermiddagen kan hun sove godt, men da er 5 åringen hjemme og krever oppmerksomhet av meg! i ferd med å bli smågal, vet det er for en periode, men jeg vil bare sove litt :-( I helgene er jo såklart samboer hjemme på dagtid, men søndag jobber han igjen. Hun sover inne på rommet med oss og våkner lett, vurderer å flytte henne på eget rom! Anonymous poster hash: 9542d...114
Dajm Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 SOve uten gråt boka og Facebook gruppa med samme navn :-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 6 mnd, og spesieelt etter hun fikk vaksine for to dager siden er hun ekstra grinete Målt tempratur, men den er normal. Hun sover dårlig om natta, legges ca 18.30/1900. Sover et par timer våkner. Spiser. Sover litt mer. Våkner. Våkna kl 02 i natt og bare var lysvåken, skravla i senga.. Så var hun lysvåken kl 06 igjen. På dagtid får hun kun sove når vi går tur. Ergo lite mulighet for meg og sove mens hun sover.. På ettermiddagen kan hun sove godt, men da er 5 åringen hjemme og krever oppmerksomhet av meg! i ferd med å bli smågal, vet det er for en periode, men jeg vil bare sove litt :-( I helgene er jo såklart samboer hjemme på dagtid, men søndag jobber han igjen. Hun sover inne på rommet med oss og våkner lett, vurderer å flytte henne på eget rom! Anonymous poster hash: 9542d...114 Anbefaler boka til Sove-Karin. ("Sov Godt - Søvnoppskrifter for barn 0-8 år" av Karin Naphaug.) Vi har fått god hjelp fra den i de ulike stadiene oppover hun har fått veldig mye kritikk for "skrikekurene", så jeg var skeptisk før jeg kjøpte boka, men jeg kjente ikke igjen kritikken i det hele tatt da jeg fikk danne meg et eget bilde av henne og "oppskriftene" Anonymous poster hash: eb7a3...171
MammantilNurket Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Har dere begynt med grøt enda? Kan det hende at hun er sulten?
Hannibee Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 jeg har en venninne som begynte med grøt da babyen var 4mnd, og det hjelp veldig på både nattesøvn og dagsøvn!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå