Gå til innhold

Hvilken metode bruker du for å fjerne barten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du HAR bart, da.

Jge pleier å bare la den være om sommeren, for da er den så lys og usynlig likevel.

mne om vinteren har jeg av og til vokset den, men da syns jeg huden over overleppen blir så rar - det ser nesten penere ut MED bart. Det hender også at voksingen gir kviser og rødhet der.

Har nå gått over til å nappe de mørkeste hårene og la resten være.

Hva med deg?

Fins det noen lurer måter som ikke etterlater en rar, voksaktig hud og kviser?

Anonymous poster hash: 6d5be...8eb
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har våkset hele ansiktet (skjegg og bart) en gang, og fikk veldig mye urenheter av det. Men de forsvant etter ca 3-4 dager, og jeg var veldig fornøyd. Kommer til å bestille ny time snart.

Skrevet

Jeg har helt hvitt hår der, og ikke så langt heller, så gidder ikke gjøre noe med det

Anonymous poster hash: 1fc87...0db

Skrevet

Jeg får masse kviser av voks, men hårfjerningskrem går fint. Det er en egen til ansiktet, muligens fra Veet, men det er jeg ikke sikker på. Kjøper på Vita.

Anonymous poster hash: d6411...e4d

Skrevet

Jeg får masse kviser av voks, men hårfjerningskrem går fint. Det er en egen til ansiktet, muligens fra Veet, men det er jeg ikke sikker på. Kjøper på Vita.

Anonymous poster hash: d6411...e4d

OK, den skal jeg jammen teste!

HI

Anonymous poster hash: 6d5be...8eb

Skrevet

Jeg har hele tiden nappet. Har mørke hår som har blitt lysere og færre etter laserbehandling, men det kommer tilbake etter en stund. Nå bruker jeg å bleke hårene med en beregnet for ansikt som er kjøpt på Vita. Mye bedre og vises ikke lengre:)

Anonymous poster hash: d4c95...037

Skrevet

Bruker voks-strips. Tidligere fikk jeg masse småkviser og det var skikkelig fælt, men nå gjør jeg ikke det etter jeg begynte å holde en klut med kaldt vann på området i en halvtime-time etter voksing. Så smører jeg på litt av en antibakteriell greie som egentlig er for bruk i bikiniområdet. Tar ikke på stedet jeg har vokset, og lar det være i fred til beste dag, da sminker jeg meg som vanlig. Fungerer kjempefint. Jeg vokser om kvelden altså.

Anonymous poster hash: 8734f...9cc

Skrevet

Jeg napper de mørke hårene med pinsett.

Anonymous poster hash: 0c070...ed7
Skrevet

Elektrolyse. Vondt som faen:(

Anonymous poster hash: 2c20a...352

Skrevet

Gjør ingenting, aldri tenkt over at jeg trenger det.

Når jeg stikker hodet helt inn i speilet så ser jeg jo at jeg har "bart", men den kan bare være der :)

Jeg får brynene farget og nappet når jeg er hos frisøren...

Anonymous poster hash: bb1fe...be1

Skrevet

Jeg "stusser" og bleker den. De hårene som kommer seg unna blekemiddelet napper jeg. 2-3 hår.

Kunne tenke meg å prøve hårfjerningskrem, men tør liksom ikke. Hvordan er hårene når de vokser ut igjen? Blir det som skjeggstubber?

Anonymous poster hash: 3ca20...bb1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...