Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #1 Skrevet 3. oktober 2014 Hei! Jeg er nå gravid i uke 5+2 og skal på tidlig ultralyd om 1-2 uker.. Etter dette ønsker vi å fortelle nyheten videre til de kommende besteforeldrene.. Men noen som har et tips til en koselig måte og fortelle dette på? Noen som har gjort dette tidligere, og som vil dele sin historie? Anonymous poster hash: 04228...e6e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #2 Skrevet 3. oktober 2014 Besøke dem og fortelle det? Det er en slik nyhet som er så glad ig stor i seg selv at den trenger vel i gen innpakning g? Evt hvis det er deres første barnebarn, kjøp verdens beste bestemor/far kopp til dem og overlever uten å si noe mer... Anonymous poster hash: df795...7da
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #3 Skrevet 3. oktober 2014 Fortell det rett ut. Hinting slik at de skal gjette det på riktig tidspunkt blir bare dumt. Sansynlig vis har de allerede en sterk mistanke. Anonymous poster hash: 4926a...4f9
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Kjøpte t-skjorter hvor det sto "verdens beste bestefar" og "verdens beste bestemor" og pakka inn og hadde med til dem. Filma når de åpna pakkene, var helt fantastisk Anonymous poster hash: c87ba...1b6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Her var det ingen som hadde den fjerneste anelse at vi prøvde å få barn, så var veldig morro å fortelle det Vi tok ultralyd i uke 12, og viste det frem når vi dro på besøk til besteforeldrene. De ble sjokkerte og veldig glade. Synes det var koselig måte å si det på. Denne gangen hadde vi tenkt til å vente enda lenger med å si det, men vi hadde vært litt uforsiktige med hvor vi la ultralydbildene fra uke 12, og vips så kom storesøsteren på 2.5 gående inn med bildene under en familiebursdag. Så da var nyheten ute Anonymous poster hash: 2c2ee...0de
Gjest MiffaBlir3Barnsmor Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg ringte på hjemme hos foreldrene mine. Når moren min åpnet dro jeg ett par babysokker opp av lomma og sa " babyen min har bare sokker enda, kunne du tenke deg å hekle noen klær til den " ?. Hun hekler enormt mye babytøy, derfor valgte jeg å fortelle det på den måten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå