Gå til innhold

Hjelp til å finne sofabord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bytte ut det store sofabordet vårt med et som tar mindre plass, og som ikke er stort nok til å samle masse drit på. Det må være stort nok til at vi kan ha plass til minst 2 skåler potetgull og 4 glass med drikke. Vi har stort ikea bord nå, det synes jeg er litt kjedelig i fasong, men det eneste jeg har funnet til grei pris er faktisk det samme ikea bordet bare i mindre størrelse. Vil helst ikke betale mer enn 300kr for et nytt bord. Noen forslag?

Anonymous poster hash: be544...eb2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan bordet ditt ser ut og målene på dette, og ikke vet jeg hvilke materiale du vill ha dette bordet i, men til ca 300kr må du nok på ikea eller jysk.

Skrevet

Lack eller det minste Hemnes bordet er jo små, lette og billige.

Tror ikke du får noe annet for 300kr..

Anonymous poster hash: 6056c...b01
Skrevet

at det skal være så dyrt med sofabord da!!!!????!!

Skrevet

Jeg syns ikke de som er så små kan kalles sofabord!

Skrevet

300 kr for et sofabord!?

Vil man ha det stygt og billig hjemme hos seg selv?

Anonymous poster hash: d9420...c27

Skrevet

300 kr for et sofabord!?

Vil man ha det stygt og billig hjemme hos seg selv?

Anonymous poster hash: d9420...c27

Nei, men jeg kan ikke bruke mer enn jeg har råd til... Mitt drømmebord kostet 1500kr, og nå finnes det ikke å få kjøpt lenger....

Hi

Skrevet

Jeg hadde heller spart og kjøpt meg et bord som kan kalles for sofabord og ikke sånn dritt fra Jysk. Det der er ikke et sofabord, det er et sidebord/hjørnebord.

Anonymous poster hash: 08158...15c

Skrevet

Jeg hadde heller spart og kjøpt meg et bord som kan kalles for sofabord og ikke sånn dritt fra Jysk. Det der er ikke et sofabord, det er et sidebord/hjørnebord.

Jeg synes ikke det er dritt, og selv om det heter sidebord/hjørnebord så kan det allikevel brukes som sofabord. Det finnes veldig få små sofabord der ute, og da må man bruke andre alternativer. Vi bor lite, og kan derfor ikke kjøpe stort bord. Vi kan selvfølgelig beholde det store vi har, men det er blitt til et stort irritasjonsmoment.  Vi skal flytte til større til våren, og da er det greit at vi ikke har brukt en formue på et lite bord bare fordi det på død og liv skal hete sofabord og ikke hjørnebord. Men takk for innspill.

Hi

Skrevet

Har du lett etter drømmesofabordet på finn? Om det ikke er i salg lengre, er det sikkert noen som skal kvitte seg med sitt.

Skrevet

Har du lett etter drømmesofabordet på finn? Om det ikke er i salg lengre, er det sikkert noen som skal kvitte seg med sitt.

nei, det har jeg ikke. Hmm. Men jeg husker jo ikke hva det heter. Det ble solgt på Skeidar for rundt 5 år siden. Det var i massivt tre, brunbeiset, med buede føtter nesten som løveføtter bare uten "tær". Veldig robust og solid bord.

Skrevet

at det skal være så dyrt med sofabord da!!!!????!! Anonymous poster hash: be544...eb2

First world problem, much!?

Om du jobber i kassa på Rimi er det to timelønner om du kjøper et bord til 300kr. De billigste tingene du kjøper er produsert i et land med dritdårlige lønninger der folk jobber lange dager, og mest sannsynlig har de ikke noe sofabord selv, men bor i en ettromsbolig med hele familien.

Så ta deg en BOLLE

Anonymous poster hash: e0433...b7e

Skrevet

Å herregud så frekk du er hi.

Skrevet

Å herregud så frekk du er hi.

Beklager! Det var ikke meningen å fremstå som frekk! :( Ble provosert da jeg leste innlegget ditt, oppfattet det som veldig nedlatende. Ble kanskje litt flau for at jeg bare har råd til å kjøpe hjørnebord... Hi

Skrevet

Men hi, hvorfor kan dere ikke beholde det bordet der har litt til, når dere skal snart flytte allikevel? Er det ikke bedre å spare penger også heller kjøpe et bord når dere har flyttet i ny bolig?

Bare en tanke.

Skrevet

Tja, skal prøve å ikke irritere meg over det store bordet vårt lenger... :( Det beste er jo å beholde det....

Skrevet

Var det noe ala dette bordet, kanskje?

post-861065-0-45675700-1412329953_thumb.jpg

Skrevet

Var det noe ala dette bordet, kanskje?

Nei, det var mye rundere i kantene, og mer brunt og mørkere.

Skrevet

Jeg vil bytte ut det store sofabordet vårt med et som tar mindre plass, og som ikke er stort nok til å samle masse drit på. Det må være stort nok til at vi kan ha plass til minst 2 skåler potetgull og 4 glass med drikke. Vi har stort ikea bord nå, det synes jeg er litt kjedelig i fasong, men det eneste jeg har funnet til grei pris er faktisk det samme ikea bordet bare i mindre størrelse. Vil helst ikke betale mer enn 300kr for et nytt bord. Noen forslag?

Hvis du vil ha et lite sofabord anbefaler jeg deg å se på TV-bord. De er mindre og hvis du finner et som er pen både foran og bak er de fine som stuebord :)

Anonymous poster hash: 3e267...e8f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...