Gå til innhold

Utblåsing!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

en liten forklaring..

jeg har en kjæreste, vi har Vært sammen i over ett år nå. Etter et halvt år begynte det store hælvette!

Han, min eneste, min store kjærlighet. ble egentlig til et eneste kaos. Han kom daglig for å fortelle meg hvor grusomt foreldrene hans snakket om meg, at jeg var ødeleggende for han psykisk, jeg måtte ikke ta i mot gavene jeg fikk for da utnyttet jeg han, foreldre skulle ha tilbake i penger alt han hadde gitt meg, de beskylte meg for å være sterkt trengende av rus og alkohol og gjorde visstnok alt de kunne for å splitte meg å kjæresten. men han gjorde visst alt han kunne for å få de til og forstå. Han hadde det jo så vondt av at det var slik. så stakkar han.. pils preiker. .

MEN nå kom jo alltid dette fra kjæresten, jeg hørte aldri noe annet fra andre, så aldri at det lå noe i det. Men det knakk meg jo psykisk ned og gjorde at jeg ble liten å ensom.

så rettet jeg opp meg selv og gikk til forsvarsangrep mot de alle..

å ga tydelig beskjed om at dersom jeg hørte et pip til om noen falsk om meg så gadd jeg ikke den familien mer.

Nå har det Vært stille i 3 måned. men så er det i gang igjen nå.

kjæresten forteller meg at faren hans har ringt å ville politianmelde meg for trakassering! jeg har Vært i kontakt med de en gang på de siste 6 måneder. å det var når jeg sa i fra at nok var nok.

POLITIANNMELDE MEG???

HVA FAAN ER GALT MED DISSE FOLKA...

eller kkjæresten, hva er galt med han.. å i tillegg skal han begynne og slenge dritt om min familie som er de jeg har.. som viser de er gla i meg.. ja nei de skjønte han ikke at jeg ville være med.. vennene mine kunne han ikke fatte jeg var med siden de var mobber mine da jeg var liten. .. det er da mitt valg!!

Nå er det i gang igjen å jeg gidder faan ikke dette. !!!!!

Anonymous poster hash: ae765...863

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du 17 år? 

Voksne folk gidder vanligvis ikke å styre med sånne ting, de dropper å ha kontakt med idioter.

Anonymous poster hash: c32cf...d29
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noen vits i å svare deg, for jeg tror ikke du hører på de gode rådene du får her inne uansett. Du har vel skrevet her før, den typen der er virkelig ikke noe å samle på. Han er ikke bra for deg, og han psyker deg ut og bruker familien sin som våpen. Vær så snill og bare kom deg vekk fra ham, gjør deg selv en tjeneste som du kan glede deg over resten av livet. Jeg håper virkelig du ikke har barn oppi alt dette, for det vil ikke være snilt mot barnet ditt å gi det en sånn stefar og en sånn familie. Kjære vene, om du ikke gidder å stå opp for deg selv, så gjør det i alle fall for barna dine. Kom deg vekk!

Anonymous poster hash: 8fb92...264
Skrevet

De høres ikke helt normale ut, og blir du værende er jeg redd det går samme veien for deg.

Skrevet

Snu ryggen til kjæresten og familien og snu deg aldri tilbake. Kom deg unna!

Skrevet

Løp, Annie, løp!

Denne mannen er IKKE mannen i ditt liv! Han høres helt psyko ut, og jeg ville kommet meg kjapt vekk fra han og familien! Kom deg unna nå, før dere får barn og før dette blir mer alvorlig.

Anonymous poster hash: 33074...c98
Skrevet

Takk deg sjøl som er frivillig sammen med en sånn idiot. Det er virkelig ikke synd på deg.

Anonymous poster hash: 49b38...0b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...