Gå til innhold

Syns dere denne er fin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Evt. hvilken farge er finest?

 

Anonymous poster hash: dd18f...62d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lekker! Lilla ;)

 

Anonymous poster hash: 8a1d9...99a

Skrevet

Helt klart blå! ;)

 

Anonymous poster hash: 382f6...482

Skrevet

Den til venstre- den vaginarosa.



Anonymous poster hash: a8061...9d9
Skrevet

Den skal jeg kjøpe til svigermor til jul. Takk for tipset! Tror jeg går for korallrosa.

Skrevet

Jeg bestilte nettopp en i beige til meg selv! :) takk for tipset!

 

Anonymous poster hash: fd499...ee6

Skrevet

Orange! Den med hår og gelè! 

 

*sukk*

Skrevet

den signalgrønne med knallgule detaljer var min favoritt!



Anonymous poster hash: 5c409...e2c
Skrevet

Jeg går for limegrønn! 💚

 

Anonymous poster hash: 99b41...ad1

Skrevet

Den i "keiserens nye klær" farge.

 

Anonymous poster hash: c194d...61e

Skrevet

Disse finnes i dusinvis av varianter og merker, helt ok og fin jakke. Jeg vet ikke helt hvilken farge jeg hadde valgt, kanskje beige selv om det går litt i ett med både hud og hår, har både blå, svart og armygrønn av den type jakke fra før. Hadde jeg ikke hatt lignende fra før hadde jeg tatt en blå.

Skrevet

Wow, den var fin. Takk for tips, hi :)

 

Anonymous poster hash: 192a4...d81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...