Gå til innhold

Selvfølgelig er dette også feil her på DIB..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Man skal selvfølgelig ikke spise middag etter at barnet har lagt seg. Gud forby?!

"Det ville jeg aldri gjort. Vil heller steke en biff til ungen som ikke har lyst på, fordi jeg er perfekt og ville aaaaaaldri latt barnet spise noe enkelt en gang i blant"

Av og til altså.. Så håper.. HÅPER jeg at dere ikke finnes på ordentlig!!

Så firkantet, kjedelige, sure og mugne megger!

Kan vi andre få leve slik som vi vil?? Uten at dere dømmer?!

Så skal jeg prøve veldig hardt å la være og dømme dere kjerringer med en pinne opp i rompa!

Anonymous poster hash: 02085...c88

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den som dømmer mest her er vel deg.

Anonymous poster hash: ca6d2...15c

Skrevet

Jeg sier jo at jeg skal prøve å la være å dømme tilbake. Men jeg klarer ikke det før resten (regner med at du er en av dem)

Kutter ut og lar andre gjøre slik de ønsker.

Dere dømmer oss som gjør ting annerledes enn dere.

Jeg dømmer dere for å dømme.. Ikke for hvordan dere velger å leve!

Skrevet

ehhh.... folk får vel lov å gjøre ting forskjellig?? Jeg er en av de som nesten aldri spiser uten barnet og lager både biff og andre retter til hele familien. Men samtidig "stemte" jeg nei til alkohol i uka for en stund siden og fikk de fleste mot meg. Jeg er FOR at barn kan øve på å være alene hjemme når de er 5-6 år og det synes mange er fælt, og jeg er enig med flertallet i enkelte andre diskusjoner om barn. 

Poenget er at her inne ytrer folk sine meninger om store og små ting. Folk er forskjellige. Noen ganger er man en del av majoriteten og noen ganger minoriteten. Du må nesten tåle at du noen ganger er en del av minoriteten du også...

Anonymous poster hash: 4d0f6...991
Skrevet

Jeg sier jo at jeg skal prøve å la være å dømme tilbake. Men jeg klarer ikke det før resten (regner med at du er en av dem)

Kutter ut og lar andre gjøre slik de ønsker.

Dere dømmer oss som gjør ting annerledes enn dere.

Jeg dømmer dere for å dømme.. Ikke for hvordan dere velger å leve!

Ja, jeg er av de som spiser med barna. Skrev bare det og ikke et ord om at jeg ser ned på, eller på noen annen måte dømmer, de som velger annerledes. Syns ikke det var noen andre som var dømmende heller, de bare fortalte hvordan de velger å gjøre det. Skjønte ikke helt hvorfor du ble så fornærmet.

Du kom derimot med en hel rekke ufine personkarakteristikker av oss som ikke er enige med deg.

Skrevet

Haha. Har du ikke skjønt at folk er her inne stort sett for å kverulere og være verdensmester.

Får det ikke til å stemme at alle er så perfekt egentlig.

Anonymous poster hash: ebcae...d13

Skrevet

Vel, vi spiser ikke alltid med gutten. Vi har aldri barnepass, og vår eneste mulighet til en romantisk middag er etter legging. Derfor, omtrant én gang i uken, får han en middag for seg selv og vi spiser etter at han begynt å snorke.

Vi gjorde ikke det i en lang periode under babytiden, og merket raskt en forbedring på livskvaliteten når vi begynte med det.

Om noen alltid vil spise med sine barn, er det deres valg, men jeg setter pris på litt tid alene med mannen.

Anonymous poster hash: 5622e...b73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...