Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Han er en veldig grei gutt på 6 år. I kveld når han fikk beskjed om at han skulle legge seg ble han sur. Han ville være lengre oppe og begynte å diskutere. Jeg forklarte han hvorfor han ikke kunne være lengre oppe, og sa at det ikke var noe mer å snakke om (ikke kjefting, helt vanlig tone). Gutten reagerte da med å si at jeg var "nederst på lista over de dårlige vennene hans" - så gikk han opp på badet for å gjøre seg klar og ville at pappa skulle være med. Helt ok for meg. Så kommer gutten ned igjen etter en halvtime. Gråter og ber om unnskyldning for de forferdelige tingene han hadde sagt (hans ord). Han var så lei seg for det, og han angret sårt. Han fikk selvsagt trøst, men jeg må innrømme at jeg måtte le litt når jeg var ferdig og hadde lagt han igjen. Var jo ikke akkurat verdens verste ting å si liksom... Barn er så rare noen ganger! Anonymous poster hash: 6a41f...c5d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Søtt Anonymous poster hash: 61d13...7fa
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Så god! Anonymous poster hash: 28e94...fda
petite fleur Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Nei, så skjønn Noe sånt kunne min 6-åring også funnet på å si, samvittighetsfull gutt.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Tusen takk dere, så hyggelig sagt Ja, han er veldig god og snill Men må innrømme jeg ble litt overrasket over at han hadde tenkt så mye på det, for selv ofret jeg det ikke en tanke før han kom ned Anonymous poster hash: 6a41f...c5d
Tante Gustava Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Så fint Jeg fikk beskjed fra min seksåring at "jeg gidder ikke at du skal være moren min mer" i kveld. Dette grusomme jeg hadde gjort i forkant av dette var at jeg sa nei til å fly rundt i huset og lete etter tre leker som jeg skulle komme opp på rommet hans med, så han kunne ha de i senga og ligge og tenke på hvilken han ville ha med seg på ha med dag på skolen i morgen. Jeg lever helt greit videre med meg selv altså
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Der har sønnen min på snart tre år noe å lære! Plutselig har han begynt å si "dumme mamma" når han er sint Er ikke alle ord som kommer fra barnehagen som er like posetive gitt Anonymous poster hash: 79f42...3c4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Så fint Jeg fikk beskjed fra min seksåring at "jeg gidder ikke at du skal være moren min mer" i kveld. Dette grusomme jeg hadde gjort i forkant av dette var at jeg sa nei til å fly rundt i huset og lete etter tre leker som jeg skulle komme opp på rommet hans med, så han kunne ha de i senga og ligge og tenke på hvilken han ville ha med seg på ha med dag på skolen i morgen. Jeg lever helt greit videre med meg selv altså Haha Ser den Anonymous poster hash: 6a41f...c5d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 For en søting<3 Anonymous poster hash: 16da9...a74
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Der har sønnen min på snart tre år noe å lære! Plutselig har han begynt å si "dumme mamma" når han er sint Er ikke alle ord som kommer fra barnehagen som er like posetive gitt Anonymous poster hash: 79f42...3c4 Og du er sikker på at det kommer fra bhg fordi..? Anonymous poster hash: 1dca4...185
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 Der har sønnen min på snart tre år noe å lære! Plutselig har han begynt å si "dumme mamma" når han er sint Er ikke alle ord som kommer fra barnehagen som er like posetive gitt Anonymous poster hash: 79f42...3c4 Og du er sikker på at det kommer fra bhg fordi..? Anonymous poster hash: 1dca4...185 Fordi han har ingen andre å lære det av. Han har ingen søsken å vi kjenner egentlig ikke andre som har barn,så kun der han kan ha det fra. Anonymous poster hash: 79f42...3c4
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #13 Skrevet 2. oktober 2014 Her får vi ikke lov å komme i bursdagen til 5 åringen om hun blir sur på oss. Men hvem som skal arrangere dagen for henne da vet ho ikke :-p Anonymous poster hash: a1277...ef4
me_87 Skrevet 2. oktober 2014 #14 Skrevet 2. oktober 2014 Her får vi ikke lov å komme i bursdagen til 5 åringen om hun blir sur på oss. Men hvem som skal arrangere dagen for henne da vet ho ikke :-pAnonymous poster hash: a1277...ef4 Bestemor!Hadde min sønn svart
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #15 Skrevet 2. oktober 2014 Vi får heller ikke være med i bursdagen hennes, når veslemor er sint ;-) Anonymous poster hash: 22640...66f
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. oktober 2014 #16 Skrevet 2. oktober 2014 Mi på snart 4 år sier: "mamma, du er gammel"!! Når hun blir sint..
HeltLykkelig ♥♥ Skrevet 2. oktober 2014 #18 Skrevet 2. oktober 2014 Hehe det sier sønnen min også Da skal hun skikkelig såre meg altså.. 😂
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. oktober 2014 #19 Skrevet 2. oktober 2014 Ene sønnen min som da var 5 år, under en krangel: Mamma, du har sparken!
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #20 Skrevet 2. oktober 2014 Ene sønnen min som da var 5 år, under en krangel: Mamma, du har sparken! Hoho! Anonymous poster hash: 2363f...507
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #21 Skrevet 3. oktober 2014 Der har sønnen min på snart tre år noe å lære! Plutselig har han begynt å si "dumme mamma" når han er sint Er ikke alle ord som kommer fra barnehagen som er like posetive gitt Anonymous poster hash: 79f42...3c4 Og du er sikker på at det kommer fra bhg fordi..? Anonymous poster hash: 1dca4...185 Fordi han har ingen andre å lære det av. Han har ingen søsken å vi kjenner egentlig ikke andre som har barn,så kun der han kan ha det fra. Anonymous poster hash: 79f42...3c4 Om han ikke har lært ordet "dum" eller ordet "mamma" hjemme er det nok bra for språkutviklingen at han går i barnehage. Anonymous poster hash: af845...b60
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #22 Skrevet 3. oktober 2014 Sønnen min på 4 sier "mamma! Du er ikke noe pen nå" når det ikke går hans vei. Men når det hår hans vei er han veldig flink til å takke og sier "jeg ælser deg mamma, du er så peeeeen" Anonymous poster hash: 29598...c5d
Mamma_til_2 Skrevet 3. oktober 2014 #23 Skrevet 3. oktober 2014 Mi på 2 snart 3 pleier og si: å tusen takk mamma kjære, eller bare tusen takk kjære
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #24 Skrevet 3. oktober 2014 Hahaha Godt det er flere med barn som har kreative metoder for å fortelle hvor fæle vi er En annen jeg får høre av og til er at jeg er "den dårligste mammaen i verden" og han synes det er urettferdig at han "fikk den dårligste" Har også fått høre at han heller ville vært et gatebarn i Brasil, fremfor å bo her hjemme hos oss Anonymous poster hash: 6a41f...c5d
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #25 Skrevet 3. oktober 2014 Jeg får advarsler av jenta på 4. "Mamma, gjør du ikke som jeg sier nå så blir jeg veldig streng også er du ikke min mamma mer" Anonymous poster hash: fd516...c81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå