Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Ikke i form av smerter i siden som man gjerne får, men rett og slett litt sånn uvel? Har begynt å legge merke til dette etter at jeg sluttet på pillen for mange mnd siden! Småkvalm og lite energi rett og slett! Andre som opplever dette? Anonymous poster hash: 73fd7...655
klg,2 boys now:) Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Ja er nesten som menssmerter bare uten blødning.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Ja dessverre. Uggen i magen også, nesten som begynnende omgangssyke. Anonymous poster hash: e3c32...d83
Monica Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg får mer smerter ved eggløsning, enn mensen. Men stort sett bare annenhver syklus. Kom først etter jeg fikk barn nr. 2.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Jepp. Veldig kvalm og uggen i hele kroppen. Verker som fy og blir skikkelig energiløs. Går fra eggløsning til mensen kommer og er "gravid" hva symptomer angår. Har også verk og er uggen mens jeg har mensen, så sånn sett har jeg en-to bra uker hver måned og to-tre crappy... Anonymous poster hash: 88fce...293
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Min kropp har også blitt annerledes etter to svangerskap.. Merker svingningene hormonelt i kroppen mye mer enn før :/ jeg har også perioder i løpet av syklusen hvor jeg får kvalmebølger og er uvel. Har mest plager mellom eggløsning og mens. Utrolig slitsomt! "Godt" å se at jeg ikke er alene om det, for jeg har nesten begynt å lure på om det har vært noe galt med meg... Lurer på om det finnes noen måte å bedre dette på jeg?! Anonymous poster hash: d365e...987
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Å så godt å lese at andre har det som meg! Som sagt så er det ikke EL smertene som plager meg, de er som oftest milde! Men det er den uggenheten iform av kvalme og lite energi, det er utrolig slitsomt! Jeg trodde kanskje at det lå i hodet, altså psykisk, men jeg har lagt merke til at det kommer rett rundt EL og varer fram til mensen blææh, hva er det ikke vi kvinner må igjennom,sukk Anonymous poster hash: 73fd7...655
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 ikke spesielt uggen, men jeg kjenner at jeg har det fordi det gjør litt vondt. Milde menssmerter som varer et par timer bare. Også blir jeg utrolig irritabel.. Nesten litt pms selv om det er på helt feil sted i syklusen. Anonymous poster hash: e7415...b40
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 ikke spesielt uggen, men jeg kjenner at jeg har det fordi det gjør litt vondt. Milde menssmerter som varer et par timer bare. Også blir jeg utrolig irritabel.. Nesten litt pms selv om det er på helt feil sted i syklusen. Anonymous poster hash: e7415...b40 Hahaha, morsomt at du nevner dette! Jeg kan ikke påstå at jeg har vært noe særlig hormonelle rundt E tidligereL, men i går så var absolutt ALT gale, mannen min fikk skikkelig høre det stakkars! Jeg måtte sende han en mld i sted og beklage for oppførselen i går og at det var en slags pms litt før tiden,hehe Hi Anonymous poster hash: 73fd7...655
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå