Gå til innhold

Er babyen min tidlig ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snu seg fra rygg til mage 3,5 mnd

Stå på alle fire og prøver å krabbe 5,5 mnd

Åle seg framover, bakover og rundt i ring 5 mnd

Prøver å sitte nesten 6 mnd

Anonymous poster hash: db71a...d81

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enda en slik tråd.... bah......

Ungen din er helt normal. Om ikke annet vil jeg nesten si litt treig på enkelte ting. 

Anonymous poster hash: 90d5d...65b
Skrevet

Nei, synes ikke det, helt gjennomsnittlig. Alle mine 4 barn gjorde det samme.

Anonymous poster hash: 0fd6f...54f

Skrevet

Høres helt gjennomsnittlig ☺

Anonymous poster hash: 3c6d9...ad1

Skrevet

ut😊

Anonymous poster hash: 3c6d9...ad1

Skrevet

Jenta mi snudde seg både fra mage til rygg og fra rygg til mage da hun var tre uker, så nei, babyen din er ikke tidlig ute. Og hvorfor er det så viktig for deg å evt være tidlig ute?

Anonymous poster hash: 4fbc5...ad8
Skrevet

Mitt barn løp maraton ved 6 mnd alder, så din er nok litt sent ute. Du bør kontakte helsestasjonen for oppfølging.

Anonymous poster hash: 58ce8...245

Skrevet

Førstegangs mamma skjønner jeg?

Anonymous poster hash: 713a9...c7f
Skrevet

Ungen er helt normal høres det ut som.

Her snudde ene barnet seg fra rygg til mage når hun var 6 uker. Krabbet når hun var 6 mnd, men kom seg rundt ett stykke før dette. Gikk før hun var året, men prate gadd hun ikke før hun var nesten 3 år. Men da pratet hun settninger og reint.

Andre ungen gadd ikke gjøre noe serlig før hun var 5mnd, frem til det bare sov hun. Men da ble på knappen skrudd på og har aldri funnet av knappen. Klattret i bokhyller når hun var 6mnd, løp når hun var 9mnd og skravlet i lange settninger før hun var året.

Unger er forskjellige. Tidlig med noe i forhold til noen barn, seine med noe i forhold til andre barn.

Anonymous poster hash: 61d51...b78

Gjest Turid87
Skrevet

Høres ut som min baby. Rullet begge veier 3,5 mnd. Ålet 5 mnd. Satte seg opp, reiste seg opp etter møbler og krabbet på alle fire 6 mmd. Første skritt 8 mnd, løp 9 mnd. Full fart fra første stund! Kjempegøy! Kos deg med turbobabyen din :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...