ms.Pond Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Oppringt fra barnehagen 30 min før jeg skulle hente. Trodde først jeg hadde blingset på klokka, men nei. "Hei, det er fra barnehagen. Junior har dessverre hatt et uhell.." Har aldri opplevd at noen så få ord kan ha så stor effekt! Var et øyeblikk sikker på at jeg skulle svime av der jeg satt. Men så måtte jeg jo ta meg sammen for å høre resten av samtalen. Det viste seg at han hadde falt baklengs og slått hodet i en asfaltkant. Så jo, alvorlig nok, men det gikk (heldigvis!) veldig bra! Kjørte alt hva remmer og tøy kunne holde, og fikk hentet et stykk gutt med kutt i bakhodet. Legevakt, og til slutt en konstatering om at han hadde vært veldig heldig. Så, slutten på visa var en stolt gutt, med stor prydkul og sår i bakhodet, som mer enn gjerne viste fram til alle som ville se. Men mor sitter fortsatt med forhøyet blodtrykk og har vært oppe flere ganger for å sjekke på den nå trygt sovende gutten. Det er jammen meg blodig alvor å bli foreldre.
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Den telefonsamtalen er noe av det verste!! Har fått den noen ganger selv og det blir ikke enklere med tiden. Verken for meg eller for den som må ringe. Godt at junior i det minste var litt heldig oppi dette da. Så får vi håpe det går greit videre og at hellet blir med videre Det er alvor å ha barn, og det blir vi minnet på med jevne mellomrom. Ikke alltid på like kjekke måter. Klem <3
ms.Pond Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 3. oktober 2014 Turbogutten har sovet godt i natt og var veldig klar for barnehagen i dag, så da satser vi på at krisen er over for denne gang Alt i alt er det vel bare jeg som har bekymret meg, jeg tror det meste var over for junior idet jeg kom og hentet han i barnehagen Men ja, huff, det er ekkelt med den telefonen. Samtidig er det uendelig bra at de ringer, fremfor å sjanse på at det skal gå bra.
Iiiiik Skrevet 3. oktober 2014 #4 Skrevet 3. oktober 2014 Så fint at det gikk bra. Er enig - det er fint at de ringer når det skjer noe. Allikevel langt bedre hvis det ikke skjer noe i det hele tatt.
mamman til to gutter Skrevet 3. oktober 2014 #5 Skrevet 3. oktober 2014 Ikke morsom telefon å få. Har fått den noen ganger jeg også hvor resultatet har vært løse tenner, brukne bein eller det som har vist seg å være ingenting, men hodet er alltid ekstra skummelt.
mamman til to gutter Skrevet 3. oktober 2014 #6 Skrevet 3. oktober 2014 Ikke morsom telefon å få. Har fått den noen ganger jeg også hvor resultatet har vært løse tenner, brukne bein eller det som har vist seg å være ingenting, men hodet er alltid ekstra skummelt.
Lakrisogvin Skrevet 3. oktober 2014 #7 Skrevet 3. oktober 2014 Ekle telefoner ja- heldigvis er der oftest mindre alvorlig!
Lakrisogvin Skrevet 3. oktober 2014 #8 Skrevet 3. oktober 2014 Ekle telefoner ja- heldigvis er der oftest mindre alvorlig!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 3. oktober 2014 #9 Skrevet 3. oktober 2014 Uff, sånt er skummelt. Gruer meg til den dagen jeg får den tlf. Jammen bra det gikk godt, tross alt!
ms.Pond Skrevet 3. oktober 2014 Forfatter #10 Skrevet 3. oktober 2014 Ja, det går jo aller helst bra. Men brukne bein og andre skader høres ikke noe moro ut! Heldigvis tåler de nokså mye, disse små Og kroppen er fantastisk på å lege alt fra skrubbsår til beinbrudd, tross alt. Men skummelt, ja, fy søren! Bare lykkelig for at ungen ser ut til å ha en solid skalle
**venter** Skrevet 4. oktober 2014 #11 Skrevet 4. oktober 2014 Det må være en forferdelig telefon å få! Jeg har sluppet unna til nå, men har måtte ringe legevakten flere ganger med fall fra stol, vogn, trapp, og det verste; hundebitt. Obs, høres jo ut som den barnemishandleren når det blir ramset opp slik...
Gjest vannballong Skrevet 9. oktober 2014 #12 Skrevet 9. oktober 2014 Huff så jævlig.... Samme skjedde med niesa mi men hun spøy etterpå så hun måtte være til observasjon et døgn på sykehuset.. Det gikk å bra heldighvis ♡♡
ms.Pond Skrevet 10. oktober 2014 Forfatter #13 Skrevet 10. oktober 2014 Godt å høre at det ender bra Jammen godt de er robuste disse barna!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå