Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Han klarer bare ikke å si noe positivt uten å følge etter med et "men".. Eller hvis han ser jeg holder på med noe eller jobber med noe..du må gjøre det sånn istedet, det der er ikke lurt, hva iallverden gjør du.. Hvis jeg snakker i mobilen, hvorfor spurte du ikke om det? Hvorfor sa du det? Han er kritisk til alle rundt seg, også mine barn. Veldig negativ innstilt, værstefallstenkning om det meste. I dag spurte jeg omhan kunne la vær å hente inn egg så barna kunne få hente ifra hønehuset, som er noe nytt og spennende for dem. Jaa, det kan dem kanskje.Men det er vel ikke særlig lurt, dem kommer sikkert til å knuse egget..men jeg kan sikkert la vær å hente inn egg en dag.. Ellers så mener han og sier rett ut at han synes barna mine er uoppdragne og at hvis jeg ikke får styring og disiplin på dem nå så er det snart for seint..som å trene en gammel hund vet dere.. Greit nok at han synes det men jeg er dritlei av å høre det omtrent hver dag og skjønner ikke hva positivt han får ut av å fortelle meg det hele tiden. Anonymous poster hash: 45f15...70d
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Hade-bra-eks-mann Anonymous poster hash: 4329f...2f2
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Min er også svært negativ værste-falltenkende og superkritisk til alt! Her om dagen sa datteren min på 7: " kan ikke pappa være sånn som du er,mamma?" Hva svarer man til sånnt!?😳 Anonymous poster hash: f09c1...843
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Hadde ikke orket å leve med en slik mann, hadde stilt et ultimatum, rett og slett. Anonymous poster hash: a57f7...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå