moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Kanskje jeg får det ut av systemet da og slutter å være så opphengt i det.. Det er jo absolutt ikke lavkarbo, men har ikke vært flink lørdag, søndag og idag uansett..
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Har du lyst har du lov Sjokolade er ei eiga gruppe i matsirkelen. Mangel merkast på humøret først og fremst.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg tenker at mottoet får være alt med måte. så lenge du ikke spiser sjokolademousse hele uka, så går det nok bra
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #4 Skrevet 2. oktober 2014 Å jeg har såå stort behov!! Da går jeg i gang med en gang
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #5 Skrevet 2. oktober 2014 Etter denne uka og egentlig de siste ukene tror jeg det må være lov å unne seg noe ekstra godt Har vært en særdeles spesiell tid.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Etter denne uka og egentlig de siste ukene tror jeg det må være lov å unne seg noe ekstra godt Har vært en særdeles spesiell tid. Uffda, positivt eller negativt? Håper alt går bra, iallefall
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #7 Skrevet 2. oktober 2014 Etter denne uka og egentlig de siste ukene tror jeg det må være lov å unne seg noe ekstra godt Har vært en særdeles spesiell tid. Uffda, positivt eller negativt? Håper alt går bra, iallefall Takk for det! Jeg må si positivt Spennende, utfordrende, tøft, men også veldig godt og en ubeskrivelig lettelse
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Etter denne uka og egentlig de siste ukene tror jeg det må være lov å unne seg noe ekstra godt Har vært en særdeles spesiell tid. Uffda, positivt eller negativt? Håper alt går bra, iallefall Takk for det! Jeg må si positivt Spennende, utfordrende, tøft, men også veldig godt og en ubeskrivelig lettelse SÅ bra! Du fortjener noe positivt i livet etter alt, unner deg det. Du får dele om du vil.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Woho positivt er bra - så heier vi på og bør feires! Du fortjener det så inderlig ❤️ Og sjokolade kommer fra kakaoPLANTEN - ergo det er frukt altså 1 av 5 om dagen! Det er ren skjær logikk det altså!
ms.Pond Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Mousse er bra! Og vel fortjent nå, synes jeg! Du fortjener masse gode ting og positivitet nå, moota, så koooos deg
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #11 Skrevet 2. oktober 2014 Nå har jeg laget sjokolademousse og spist til jeg ble kvalm og spylt ut resten i vasken slik at jeg skal slippe å høre fra mannen hvor teit jeg er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå