Gå til innhold

Skal jeg slå til med sjokolademousse idag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje jeg får det ut av systemet da og slutter å være så opphengt i det..

Det er jo absolutt ikke lavkarbo, men har ikke vært flink lørdag, søndag og idag uansett..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du lyst har du lov :P

Sjokolade er ei eiga gruppe i matsirkelen. Mangel merkast på humøret først og fremst.

Skrevet

Jeg tenker at mottoet får være alt med måte. så lenge du ikke spiser sjokolademousse hele uka, så går det nok bra ;)

Skrevet

Å jeg har såå stort behov!! Da går jeg i gang med en gang :P

Skrevet

Etter denne uka og egentlig de siste ukene tror jeg det må være lov å unne seg noe ekstra godt :) Har vært en særdeles spesiell tid.

Skrevet

Etter denne uka og egentlig de siste ukene tror jeg det må være lov å unne seg noe ekstra godt :) Har vært en særdeles spesiell tid.

Uffda, positivt eller negativt? Håper alt går bra, iallefall :)

Skrevet

Takk for det! :) Jeg må si positivt :D Spennende, utfordrende, tøft, men også veldig godt og en ubeskrivelig lettelse :)

Skrevet

Takk for det! :) Jeg må si positivt :D Spennende, utfordrende, tøft, men også veldig godt og en ubeskrivelig lettelse :)

SÅ bra! :D

Du fortjener noe positivt i livet etter alt, unner deg det. :)

Du får dele om du vil. ;)

Gjest Helle_Høygir
Skrevet

Woho positivt er bra - så heier vi på og bør feires! Du fortjener det så inderlig ❤️

Og sjokolade kommer fra kakaoPLANTEN - ergo det er frukt altså 1 av 5 om dagen! Det er ren skjær logikk det altså!

Skrevet

Mousse er bra! Og vel fortjent nå, synes jeg! 

Du fortjener masse gode ting og positivitet nå, moota, så koooos deg :) 

Skrevet

Nå har jeg laget sjokolademousse og spist til jeg ble kvalm og spylt ut resten i vasken slik at jeg skal slippe å høre fra mannen hvor teit jeg er :D:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...