Gå til innhold

Hva bruker dere som gress til fotballkaken?

Anbefalte innlegg

Gjest Julia1984
Skrevet

Tips?

Trenger å høre erfaringer...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg farget kokos med grønn konditorifarge 

Skrevet

Jeg har ikke laget gresskake før, men la merke til at de har eget "gress" strøssel for fotballkaker på Coop Obs når jeg var der og handlet vanlig kakestrøssel :)

Gjest Julia1984
Skrevet

Bare blander kokos med grønn konditorfarge?

Skrevet

Jepp, da blir kokosen grønn, og du har gress. Putt det i en pose da du blander.. 

Skrevet

Bruker også kokos og grønn konditorfarge. "Maler opp" midtbane, sidelinje og 16-meter med vanlig melisglasur.

Skrevet

Samme her :) mixet med melis med grønn konditorfarge så det sitter fast :)

Anonymous poster hash: 81028...fba

Skrevet (endret)

farger marsipan med grønn konditorfarge, evt kjøpe ferdig grønn sukkerpasta på panduro og bruke hvitløkspressen til å lage gresset.

Endret av Salvador
Skrevet

farger marsipan med grønn konditorfarge, evt kjøpe ferdig grønn sukkerpasta på panduro og bruke hvitløkspressen til å lage gresset.

Har du et bilde?

Anonymous poster hash: d5a99...456

Gjest Julia1984
Skrevet

Jepp, da blir kokosen grønn, og du har gress. Putt det i en pose da du blander..

blir det da liggende på kaken eller har du smørkrem under?

Skrevet

Har du et bilde?

Anonymous poster hash: d5a99...456

På ferdig kake? Det er en stund siden jeg lagde gress på kake, så har ikke noe å ta bilde av. :s

Skrevet

grønnt strø

Anonymous poster hash: a75e9...457
Skrevet

Den smurfekaka var flott!

:) Jeg syntes min ble superfin også, men har ikke noe bilde på den.... :s Jeg brukte mye større underdel til bakken, men ellers brukte jeg den fremgangsmåten. Og så er jeg ikke flink til pirke-arbeid, så i stedenfor å lage smurfefiguren kjøpte jeg ferdige figurer :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...