Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Har arvet en easygrow. Aner ikke hva slags modell men den er ganske lang og den nederste delen er avtagbar med glidelås. Når tar av nederste del så passer den i vogna, lille er en uke. Men det er jo ikke mulig å lukke den i bunn om jeg tar den av. Mitt spørsmål, er jeg dum eller er det ikke meningen vi skal koble av den nederste delen? Anonymous poster hash: 32e57...925
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Jo,men det skal følge med et "lokk" som du kan zippe på nederst😉 Anonymous poster hash: e8d20...8bb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Jo,men det skal følge med et "lokk" som du kan zippe på nederst😉 Anonymous poster hash: e8d20...8bb Aaaaah. Da har de nok mista lokket. Vet du om disse er å få kjøpt løst? Har fått den så får meg ikke til å spørre om de har lokket. Anonymous poster hash: 32e57...925
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Det vet jeg ikke,men trooor kanskje ikke. Du kan jo stikke innom en butikk som selger de? Hvis ikke kan du kanskje sende en mail til lilleprinsen.no. De er så hjelpsomme der og har merket:) Anonymous poster hash: e8d20...8bb
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Det vet jeg ikke,men trooor kanskje ikke. Du kan jo stikke innom en butikk som selger de? Hvis ikke kan du kanskje sende en mail til lilleprinsen.no. De er så hjelpsomme der og har merket:) Anonymous poster hash: e8d20...8bb Ok. TUSEN TAKK for hjelpen. Anonymous poster hash: 32e57...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå