Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Hun røyker 20_40 sigg hver dag. Trener ikke. Spiser menngder med kaker kjeks, sjokolade og chips hver dag. Er 30kg overvektig. Drikker mye vin hver dag. Anonymous poster hash: 4325e...22e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Med riktige gener så kan hun bli gammel, men hun reduserer jo sjansene for dette betraktelig ved å ha en slik livsstil Anonymous poster hash: f3c67...cc1
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #3 Skrevet 2. oktober 2014 Kan dø ung når du knasker gulrøtter og trener også!! Anonymous poster hash: ed8a9...cae
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 Vet du, min mamma hun røyker 60 sigaretter om dagen, er periodedranker, er så utrent at hun nesten ikke kommer seg opp en liten trapp og i vinterhalvåret går hun aldri ut. Spiser kun usunn mat, er sterkt overvektig og drikker mengder med kaffe. Hun er 79 år. Utrolig hva enkelte kropper kan takle.... Anonymous poster hash: 0522c...318
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 Jeg er litt redd når hun passer barna våre. Er redd hun skal dø mens hun har dem. Hun drikker selvsagt ikke mens hun har dem... Anonymous poster hash: 4325e...22e
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 Farmoren min er 97, røyker (ikke så mye lenger, men har røykt i en mannsalder), er stillesittende, drikker vin og spiser sjokolade. Har aldri trent i hele sitt liv, var helt vanlig husmor med 6 barn og bodde i byen (altså, ikke på gård, så iingen trim gjennom gårdsarbeid). Utover det er hun verdens kuleste bestemor, en skikkelig sterk dame. Hun har begravd sin mann, alle sine søsken (alle passerte 80) 2 av sine barn (pluss 2 som ikke lever ut 2015) og 1 barnebarn, de aller fleste sunne mennesker. Still going strong, ingen tegn til å ønske å gi seg enda. Gener har veldig mye å si. Anonymous poster hash: f5b1e...21b
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #7 Skrevet 2. oktober 2014 Det er vinen som holder de gående! Det er faktisk anbefalt å drikke 1-2 glass rødvin daglig etter fylte 50 pga at det redusere fettavleiring og åreforkalkning i blodårene! Anonymous poster hash: 19700...783
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #8 Skrevet 2. oktober 2014 Kaffe er visstnok også svært helsebringende.. Anonymous poster hash: 19700...783
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #9 Skrevet 2. oktober 2014 Hun ligger ikke godt an, nei. Kroppen er jo godt ødelagt etter en sånn livsstil Anonymous poster hash: 28afc...9ad
Roheryn Skrevet 2. oktober 2014 #10 Skrevet 2. oktober 2014 Ukrutt forgår ikke, har jeg hørt 😛 Statistisk sett er sjansen for å bli gammel vesentlig redusert, men det vil alltid finnes dem som har ufortjent gode gener... (jeg er for eksempel en sånn en som burde spist på meg diabetes for lengst. Mannen min er tusen ganger sunnere, men diabetiker i likhet med flere av sine søsken og onkelbarn. Livet (og genetikken) er urettferdig...)
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #11 Skrevet 2. oktober 2014 Hun kan leve lenge, eller ikke... Det er gener som spiller størst rolle. Og om det er livsstil eller om det faktisk er genene som gjør at en person får f.eks hjerteinfarkt og hjertestans, er det ingen som vet. Men i ettertid kan en selvfølgelig si at: -Det var livsstilen som kunne for at den overvektige personen døde. Men når er treningsglad person med et superbra kosthold får hjerteinfarkt og dør, ja så er det genene.. vel..... Anonymous poster hash: eea1e...e61
Katteskinnet Skrevet 2. oktober 2014 #12 Skrevet 2. oktober 2014 Kommer an på genene. Min farmor levde sunt og trente, hun døde da hun var 52 av hjertesvikt. Farfaren min røkte, drakk, trente ikke og spiste sukker som om det sto om livet. Han døde da han var 98, etter han sa "Nei, dette gidder jeg ikke mer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå