beachgirl Skrevet 2. oktober 2014 #1 Skrevet 2. oktober 2014 Er i uke 38, myk livmorhals, 2 cm. Er så klar for å føde, har mye smerter om dagen, klarer nesten ikke gå uten å få "steinmage" med ilninger nedover underlivet og lysken.... Noen gode tips til å få fortgang i ting? Sex er i prøving her..... funket sist.....
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #2 Skrevet 2. oktober 2014 Heldiggris her er vi 9 dager på overtid, og ingen tegn til morro enda. Jeg holder på å døøøøø Anonymous poster hash: 5b78c...069
beachgirl Skrevet 2. oktober 2014 Forfatter #3 Skrevet 2. oktober 2014 uff det må være surt:-( fikk første barnet 8-9 dager før tiden så hadde satset på samme her:P men da blir du nok satt i gang om det ikke skjer noe innen få dager?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #4 Skrevet 2. oktober 2014 uff det må være surt:-( fikk første barnet 8-9 dager før tiden så hadde satset på samme her:P men da blir du nok satt i gang om det ikke skjer noe innen få dager? Det hørtes deilig ut å få barn 9 dager før tiden jeg har ikke akkurat ønsket meg disse siste ukene ja, blir vel igangsatt. Huff. Krysser fingrene! Anonymous poster hash: 5b78c...069
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #5 Skrevet 2. oktober 2014 11 dager igjen her. Fått masse ubehag de siste dagene. Håper det skjer noe snart. Kontroll i morgen. Anonymous poster hash: 4fd46...358
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2014 #6 Skrevet 2. oktober 2014 I uke 39 hadde jeg to cm, var myk og moden, slimproppen gikk 39+1, ble strippet 3(!!!) ganger, hadde sex hver dag i en uke..ingenting skjedde annet enn litt murring!! Var sååå sikker på at noe skulle skje hele tida... Endte med at jeg ble satt i gang til slutt. Anonymous poster hash: f8ab7...131
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå